Ossie's AB JCW, zie hier de pagina's van FHM maart 2011 p.91

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

05 mei 2010, 17:29

DrAtomic schreef:
Ossie schreef:Zo krijg ik de Mini blinkend schoon, deze gast is in te huren voor een koekje en een sigaret. :mrgreen:
Koekjes - check
Sigaretten - check

Laat maar langs komen! :mrgreen:

No way , ik was eerst! :p :mrgreen:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mei 2010, 17:29

:mrgreen:

ik zie trouwens dat ik kaal wordt.... :shock:

Voor wat betreft het feit dat ik aan het werk was; Ossie heeft zo'n dominante uitstraling dat ik m'n handen niet eens in de buurt van m'n zakken durfde te houden. Dus dan maar poetsen.....

Zien jullie trouwens op de achtergrond m'n spiegels knipperen..
8)

Door schreef:Je Mini staat er weer blinkend bij Os, maarruh :wat: poetslap op straat en maat 42 erop :faint
Hopelijk is die niet meer gebruikt ... :{
heel scherp Door, maar die doek was om het vuil van de bogen te halen en de turtlewax blackzooidinges uit te wrijven, so no worries.

Het is trouwens maat 44 (voor het geval je een keertje gave AllStars voor me ziet staan :mrgreen: )
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
DrAtomic
Be Mini
Be Mini

05 mei 2010, 17:32

Blont-007 schreef:
DrAtomic schreef:
Ossie schreef:Zo krijg ik de Mini blinkend schoon, deze gast is in te huren voor een koekje en een sigaret. :mrgreen:
Koekjes - check
Sigaretten - check

Laat maar langs komen! :mrgreen:

No way , ik was eerst! :p :mrgreen:
Pfft, jij moet nog inslaan, ik heb gewoon voorraad! Komt bij dat de mijne locatie technisch beter aansluit bij de reistijd van de poetsslaaf... :mrgreen:
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mei 2010, 17:32

Ossie schreef:
mini cabrio schreef:zie ik daar nou rob, aan het werk??? :wat:

ik vind het knap hoe je het voor elkaar krijgt :P
Delegerend leiderschap stijl toepassen, ik volg niet voor niets een bedrijfsmanagement opleiding. :lol:
hahaha

:roll: hhmmzzz.... misschien dat ik het dan ook voor elkaar kan krijgen... :lol:
Ossie
The Calendar Guy

05 mei 2010, 17:36

mushrop schreef:
ik zie trouwens dat ik kaal wordt.... :shock:

Zien jullie trouwens op de achtergrond m'n spiegels knipperen..

Heel scherp opgemerkt dat van je spiegels, met perfecte timing gefotografeerd. 8)

Dat kale is een echte mannen ding:

Afbeelding
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mei 2010, 17:36

ik voel me ineens een stuk mannelijker

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
Ossie
The Calendar Guy

05 mei 2010, 17:40

Als je lult als een wijf, betekend het niet dat je er ook zo uit ziet hoor! :lol:

@David: sowieso binnenkort wat afspreken. :wink:
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mei 2010, 17:48

Ossie schreef:Als je lult als een wijf..........
daar ben ik wel echt retegoed in he :lol:

Afbeelding
Marcel Always Open
Cabrio-King

05 mei 2010, 18:33

Rob welke soort koekjes moet ik inslaan??? :wink:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
DrAtomic
Be Mini
Be Mini

05 mei 2010, 18:34

Ossie schreef:@David: sowieso binnenkort wat afspreken. :wink:
Ga je zaterdag nog je auto wassen?
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mei 2010, 18:46

Heb het al vaak gezegd, Ossies Oto Shop openen! :mrgreen:
Ossie
The Calendar Guy

05 mei 2010, 20:27

DrAtomic schreef:
Ossie schreef:@David: sowieso binnenkort wat afspreken. :wink:
Ga je zaterdag nog je auto wassen?
Uhhh...alleen als de meeuwen hun ontlasting hebben geleegd over m'n Mini, nu hoeft het even niet voorlopig. :wink:
Maar als je zin hebt in een kleine shoot oid dan pm'en we wel even.
Deniz schreef:Heb het al vaak gezegd, Ossies Oto Shop openen! :mrgreen:
Langzamerhand begint het er al op een eigen Oto klus bedrijf te lijken, jah. :mrgreen:
Afbeelding
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mei 2010, 23:12

lekker bezig ossie!

wat lees ik binnenkort ff shooten? :mrgreen:

ach de bloemetjes staan zometeen weer vol in bloei, plenty of nice shoot locations!
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 mei 2010, 19:09

enne je mag maar 5km/u in een parkeergarage he... :s

Afbeelding
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 mei 2010, 19:22

dikke clubman op de achtergrond... :lol:

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”