DrAtomic schreef:Koekjes - checkOssie schreef:Zo krijg ik de Mini blinkend schoon, deze gast is in te huren voor een koekje en een sigaret.![]()
Sigaretten - check
Laat maar langs komen!
No way , ik was eerst!

heel scherp Door, maar die doek was om het vuil van de bogen te halen en de turtlewax blackzooidinges uit te wrijven, so no worries.Door schreef:Je Mini staat er weer blinkend bij Os, maarruhpoetslap op straat en maat 42 erop
![]()
Hopelijk is die niet meer gebruikt ...
Pfft, jij moet nog inslaan, ik heb gewoon voorraad! Komt bij dat de mijne locatie technisch beter aansluit bij de reistijd van de poetsslaaf...Blont-007 schreef:DrAtomic schreef:Koekjes - checkOssie schreef:Zo krijg ik de Mini blinkend schoon, deze gast is in te huren voor een koekje en een sigaret.![]()
Sigaretten - check
Laat maar langs komen!
No way , ik was eerst!![]()
hahahaOssie schreef:Delegerend leiderschap stijl toepassen, ik volg niet voor niets een bedrijfsmanagement opleiding.mini cabrio schreef:zie ik daar nou rob, aan het werk???![]()
ik vind het knap hoe je het voor elkaar krijgt
daar ben ik wel echt retegoed in heOssie schreef:Als je lult als een wijf..........
Uhhh...alleen als de meeuwen hun ontlasting hebben geleegd over m'n Mini, nu hoeft het even niet voorlopig.DrAtomic schreef:Ga je zaterdag nog je auto wassen?Ossie schreef:@David: sowieso binnenkort wat afspreken.
Langzamerhand begint het er al op een eigen Oto klus bedrijf te lijken, jah.Deniz schreef:Heb het al vaak gezegd, Ossies Oto Shop openen!
Onze sponsors