'MINI-killer' van Audi: de A1
- de_jeff
- Mod virus alert!
Bericht
Begrijp me niet verkeerd, wil je een kleine hot hatch? Koop een A1, DS3 enz.
Maar zoals Cannuccia al zei voor de 'De totaalbeleving', Dan is er maar één en dat is DE MINI.
Ik zwaai me suf naar andere mini'ers, zie ik de A1 rijders nog niet doen!
Koop mini en je koopt geen auto, je koopt een way of life!!
om af te sluiten met een balkenende, TOCH??

Maar zoals Cannuccia al zei voor de 'De totaalbeleving', Dan is er maar één en dat is DE MINI.
Ik zwaai me suf naar andere mini'ers, zie ik de A1 rijders nog niet doen!
Koop mini en je koopt geen auto, je koopt een way of life!!
om af te sluiten met een balkenende, TOCH??

Its never to late to get yourself a MINI
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
.
Maar je hebt gelijk dat qua beleving en alles om de auto heen (zoals ook deze club) geen Mito, DS3 of A1 aan de MINI kan tippen
.
Nou is het helaas wel zo dat de meeste MINI-rijders je dan óf helemaal niet zien, óf je aankijken alsof je gek bentde_jeff schreef:Ik zwaai me suf naar andere mini'ers, zie ik de A1 rijders nog niet doen!

Maar je hebt gelijk dat qua beleving en alles om de auto heen (zoals ook deze club) geen Mito, DS3 of A1 aan de MINI kan tippen

- de_jeff
- Mod virus alert!
Bericht
,maar die vallen onder de categorie mensen die de mini 'wel een leuk auto'tje' vinden en daarom een mini geleast hebben
'wel leuk'
(dit geldt natuurlijk niet voor ALLE leas rijders)
Er zijn er altijd bij die het verpesten voor de restIvo schreef:Nou is het helaas wel zo dat de meeste MINI-rijders je dan óf helemaal niet zien, óf je aankijken alsof je gek bentde_jeff schreef:Ik zwaai me suf naar andere mini'ers, zie ik de A1 rijders nog niet doen!.

Its never to late to get yourself a MINI
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
op die laatste foto heeft de daklijn wel iets van een Fiat 500.
blijft dit trouwens een saai autootje vinden. Vind er niet zoveel bijzonders aan. 'T is gewoon een nette auto, maar niet veel unieker dan een Polo ofzo (en als er iets saaaaai is....)
Maar goed, er zullen ongetwijfeld heel veel liefhebbers voor zijn...(de kadett was ook niet echt wild, maar daar werden er ook megaveel van verkocht...)
blijft dit trouwens een saai autootje vinden. Vind er niet zoveel bijzonders aan. 'T is gewoon een nette auto, maar niet veel unieker dan een Polo ofzo (en als er iets saaaaai is....)
Maar goed, er zullen ongetwijfeld heel veel liefhebbers voor zijn...(de kadett was ook niet echt wild, maar daar werden er ook megaveel van verkocht...)
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Januari 2011 komt er een S1 met een 1.4tfsi s-tronic met 186pk.
Wel lekker! Een dikke A1 met navi, een s-tronic, ambition uitvoering en een beetje wielen gaat tegen de 30.000 euro kosten. Dat is dan de 1.4 122pk. Maar die zal ook nog wel te tunen zijn naar 160pk.
Wel lekker! Een dikke A1 met navi, een s-tronic, ambition uitvoering en een beetje wielen gaat tegen de 30.000 euro kosten. Dat is dan de 1.4 122pk. Maar die zal ook nog wel te tunen zijn naar 160pk.
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik kan er op de foto's toch nog steeds niet echt warm of koud van worden. Het ziet er allemaal wel netjes uit, maar voor een MINI-concurrent vind ik hem erg saai. Dan zijn bv. de Mito en de DS3 naar mijn mening een stuk leuker en aparter vormgegeven. Ben wel erg benieuwd hoe de A1 er in het echt uitziet.

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Las ik net op Autoblog
:
MINI rijders krijgen extra korting op Audi A1
Het staat in de dealer-instructies van Audi in Zwitserland; komt de klant in of met sleutels van een MINI aan, geef hem dan €1140,- extra inwisselpremie. Is dat genoeg?
Een beetje vreemd is de actie als je bedenkt dat Audi naar eigen zeggen met de A1 een heel nieuw segment heeft aangeboord. De A1 was volgens de marketingbobo’s uit Ingolstadt de eerste kleine premium auto. Waarom dan concurreren met ‘iets heel anders’ zoals de Britse Beierse MINI. Zou dat dan toch de belangrijkste concurrent zijn? En als we dan blijkbaar wel meer alternatieven hebben in het compact-premium segment, is Audi dan nog wel een goede keus?
Waar de MINI geroemd wordt om zijn wegligging, staat de Audi niet altijd even stabiel op zijn pootjes. Bovendien rij je in een MINI Cooper meteen de leukste van het merk, de A1 zal altijd een kleine Audi blijven. Vergelijk je de prijzen en uitvoeringen dan heeft Audi enkel marginaal sterkere motoren voor vergelijkbare prijzen. Hoeft het allemaal niet zo premium* dan doet Fiat het wat motoren betreft weer een stuk beter. (bron: bimmertoday.de)
*duur, Duits, naam/sleutelhanger belangrijker dan rijkwaliteit/plezier.

MINI rijders krijgen extra korting op Audi A1
Het staat in de dealer-instructies van Audi in Zwitserland; komt de klant in of met sleutels van een MINI aan, geef hem dan €1140,- extra inwisselpremie. Is dat genoeg?
Een beetje vreemd is de actie als je bedenkt dat Audi naar eigen zeggen met de A1 een heel nieuw segment heeft aangeboord. De A1 was volgens de marketingbobo’s uit Ingolstadt de eerste kleine premium auto. Waarom dan concurreren met ‘iets heel anders’ zoals de Britse Beierse MINI. Zou dat dan toch de belangrijkste concurrent zijn? En als we dan blijkbaar wel meer alternatieven hebben in het compact-premium segment, is Audi dan nog wel een goede keus?
Waar de MINI geroemd wordt om zijn wegligging, staat de Audi niet altijd even stabiel op zijn pootjes. Bovendien rij je in een MINI Cooper meteen de leukste van het merk, de A1 zal altijd een kleine Audi blijven. Vergelijk je de prijzen en uitvoeringen dan heeft Audi enkel marginaal sterkere motoren voor vergelijkbare prijzen. Hoeft het allemaal niet zo premium* dan doet Fiat het wat motoren betreft weer een stuk beter. (bron: bimmertoday.de)
*duur, Duits, naam/sleutelhanger belangrijker dan rijkwaliteit/plezier.

- GreyCooperS
- Forum Junky
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
reed vandaag op de A4, kom ik een MINI (R50) tegen met de volgende tekst:
"ik ben ingeruild voor een Audi A1"
zal wel iets met bovenstaande actie te maken hebben.
kan ik wel waarderen deze humor!
"ik ben ingeruild voor een Audi A1"
zal wel iets met bovenstaande actie te maken hebben.
kan ik wel waarderen deze humor!
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Onze sponsors