De wielen worden dan overgezet..
Tja het kriebelt een beetje om een R56 S te kopen en ik kwam deze toevallig tegen hier in de buurt....ik ben nog wel erg aan het twijfelen want ik vind mijn R53 S ook wel akelig bruut... :
Getzz his S(GS001)...nieuwe achterlichten p36
- Getzz
- Volledig MINI minded!
Bericht
. Wat raadt u aan heer Fred?!
What the deuce?Fred schreef:Nette opvolger iig, weet alleen niet of ik een r53 zou opgeven voor een r56... Zeker als die r53 erbij staat zoals de jouwe. Mss moet je gewoon es voor een nieuwe frisse look gaan als je de jouwe wat beu bent?

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je kan nog zoveel doen met je huidige mini... Desnoods steek je er een nieuw interieur in, facelift koplampen, nieuwe striping ... heb je voor "weinig" terug een nieuwe auto...
Ik moet eerlijk toegeven dat ik wat het speelse mis van mijn one, de overstap van een one naar turbo was in mijn geval een hele verbetering, maar ware mijn mini een S geweest dan reed ik er nu nog mee.Getzz schreef:What the deuce?Fred schreef:Nette opvolger iig, weet alleen niet of ik een r53 zou opgeven voor een r56... Zeker als die r53 erbij staat zoals de jouwe. Mss moet je gewoon es voor een nieuwe frisse look gaan als je de jouwe wat beu bent?. Wat raadt u aan heer Fred?!
Je kan nog zoveel doen met je huidige mini... Desnoods steek je er een nieuw interieur in, facelift koplampen, nieuwe striping ... heb je voor "weinig" terug een nieuwe auto...
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
gewoon gaan rijden en kijken wat je beter vind. Ik vind persoonlijk de R56 veel meer auto, rijdt ook een stuk volwassener. Aan de andere kant is een R53 veel meer een smijtbakkie. Lekker hardcore en veel puurder dan een R56.
Ik ben erg tevreden over m'n JCW en Clubman, maar ik mis m'n R53 ook regelmatig. Toch zou ik ze niet wegdoen voor een R53 (dan zou 'ie er bij komen..
)
Ik ben erg tevreden over m'n JCW en Clubman, maar ik mis m'n R53 ook regelmatig. Toch zou ik ze niet wegdoen voor een R53 (dan zou 'ie er bij komen..

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors