Ik zal me ook even voorstellen. m'n nickname is èrcé (spreek uit rc) en kom uit rotterdam.
Ik heb donderdag een nieuwe Mini Cooper S besteld (R56, model 2007).
Na een jaar in een 1980 suburban gereden te hebben, gingen me de brandstofkosten (benzine: 1 op 3,5) en overige kosten toch wat tegenstaan (het blijft een auto van 26 jaar oud) dus ben ik voor het totaal tegenovergestelde gegaan (in plaats van groot, log en langzaam, nu klein, handzaam en snel)
Mini Cooper S (R56)
met de volgende opties:
- sparkling silver metallic
- Leather Lounge Redwood Red
- Chili pakket
- ASC+T
- Leder sportstuurwiel (multifunctioneel)
- Spiegelkappen in carrosseriekleur
- Sportstoelen voor
- Sportonderstel
- 18" John Cooper Works matzwarte velgen (style R105)
- sperdifferentieel
- Alarmsysteem klasse 3
- Buitenspiegels verwarmd en inklapbaar
- Chrome line interieur
- Chrome line exterieur
- visibility package
- Dak in carrosseriekleur
- Elektrisch glazen panorama schuif-/kanteldak
- Extra getint glas achter
- Automatisch dimmende binnensiegel
- Middenarmsteun
- Elektrisch verwarme voorzetels
- Colour line Dark Grey
- Interieurpanelen Piano Black
- Interieurpanelen Redwood Red
- Regensensor
- Xenon lampen voor dim- en grootlicht
- Airconditioning automatisch
- Uitgebreid verlichtingspakket
- Navigatiesysteem professional
- Individual witte knipperlichten
- iPod aansluiting
Hij wordt in week 47 gebouwd en staat week 50 klaar voor aflevering, maar ik wacht nog tot begin januari om hem op kenteken te zetten. Neemt niet weg dat ik niet kan wachten!
(update door de toevoeging van het sperdifferentieel is de productie nu uitgesteld naar half december en zal hij eerste of tweede week januari geleverd gaan worden.)
Aangezien het nieuwe model nog niet bij de dealer staat (pas 18 november), moet ik het nu doen met een plaatje uit de online configurator, waar ik met de botte bijl even de velgen zwart heb geshopt (de 18" JCW velgen staan niet in de configurator).
Zodra hij bij de dealer staat, zal ik wat plaatjes schieten en hier online zetten.
tot dan de afbeelding uit de configurator:

Ik kreeg overigens een tip van een forummer hier om te wachten op het sperdifferentieel, dus morgen maar even bellen met de dealer...
later,
èrcé