Sorry voor mijn afwezigheid de afgelopen dagen. De ideeën stromen binnen en het gaat helemaal de goede kant op! Ik ga echter morgen richting China dus ben even afwezig. Begin juni (als ik terug ben) ga ik met Deniz (en wellicht anderen) rond de tafel en dan gaan we proberen wat grote stappen te zetten (ook voor de testrun deze zomer). Super deze reacties allemaal en we gaan zo door! Dit gaat te gek worden!
Het grappige is dat ik ongeveer een jaar geleden hier op het forum heb laten weten dat 1 van mijn ideeën een gumball was voor mini's. Daar ben ik dan ook een tijdje mee bezig geweest, maar er ging teveel tijd inzitten in mijn eentje. Ik zou jullie graag willen helpen, heb nog een paar goede en leuke ideeën voor de run.
ik hoor graag van jullie!
»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
Dit lijkt me een zeer leuk inititiaf dat ik op de voet zal volgen. Misschien zou het een goede zaak zijn mails te sturen naar MINI dealers in zowel België als Nederland die ons wel zouden kunnen helpen met van ales?
Wat een gaaf idee!!!!
Zet mij maar op het lijstje voor interesse, kan nu nog niet exact aangeven of ik dit ga redden.
Ik vind het een super initiatief dit, en ik droom altijd al van een gumball!!!