Even uit zijn topic gevist:werner schreef:Met 11% puly is 240PK echt onmogelijkOf je moet het maximale toerental op kunnen schroeven naar 8000 toeren. Maar dan krijg je weer last van te veel warmteontwikkeling in het inlaattraject
![]()
Jimmy kwam aan 230 maar had ook een 15% puly dacht ik, en dat is dan echt de max
Maar hij had inderdaad 'maar' 230PK en 250NM op 7500 toeren.jimmysx schreef: Ik had er al een 11% Works pulley inzitten en heb die niet laten vervangen omdat ik eerst even wilde kijken of het zonder ook ging. En het gaat prima kan ik melden![]()
![]()
![]()
Die Cat Cams vind ik echt een goede aanwinst in de configuratie die ik al had!![]()
![]()
Ik vraag me echter wel af of het nog veel nut heeft om later nog mijn kop te laten bewerken, gezien ik met mijn huidige setup al aan de 240PK's zit. Ik zit te overwegen om alleen te investeren in een goede Water to Air IC. Iets als dit:

@Jelle:
Ik snap die tweede zin niet, maar als de bank bij Beek niet klopt, dan vraag ik me af hoeveel PK's ik op de bank bij Fasttech krijg

@Fred:
Klopt, maar hij zal nooit snel genoeg zijn voor je oude One

@Rob:
Dan laten we tegen die tijd ooit wel weer beide onze sturen herbekleden