ik zeg dat ook, maar wel ff je velgen poetsen van te voren he, hihi
nog blij mee?
Saphira; ingesneeuw p36
- iDarkDesign
- Transformer
- DrAtomic
- Be Mini
Bericht
@Ossie pic is zekers mooi!
Wel dapper dat je weer achter me aan reed gister lol
Dat zou erg gaaf zijn Peter! 17 mei mag ik hem brengen.GreyCooperS schreef:Als het allemaal beetje wil lukken qua tijd, zal ik tevens een foto logboekje bijhouden van de buildDrAtomic schreef: mail van Klaas om sfpraak te maken, whoop whoop!
Zekers nog blij mee; wassen had geen zin voor de shoot, was door de regen onderweg toch weer smerig geworden.JunkyXL schreef:ik zeg dat ook, maar wel ff je velgen poetsen van te voren he, hihi
nog blij mee?
Dragon Power my man dragon power!Fred schreef:Leuke spulletjes gekocht voor je mini
Eigenlijk moet ie ook vlammen..iDarkDesign schreef:Met dat spruitstuk gaat die kar BRULLEN! (get it!?)
wijsheid.
iDD

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht

iDD
Ik heb voor hetere vuren gestaanDrAtomic schreef:Wel dapper dat je weer achter me aan reed gister lol

iDD
- Beek Auto Racing
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
Het blijft maar komen

MINI accessoires, tuning en onderhoud

www.minispeed.nl
www.tarox-remmen.nl
www.porscheperformance.nl

www.minispeed.nl
www.tarox-remmen.nl
www.porscheperformance.nl
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- DrAtomic
- Be Mini
Bericht

@Quinten
Ja ik ben er vrijdag bij, er wordt ongeveer drie dagen aan gesleuteld dus hou er rekening mee dat de uitlaat+spruitstuk pas donderdag beschikbaar is.
@Jelle
Nee, mun hele spaarpot lol...
12 jaar 70+ uur in de week... Kan het niet aanraden...Blue Chaser schreef:Damn wat voor plantenvoeding geef jij die geldboom ???

@Quinten
Ja ik ben er vrijdag bij, er wordt ongeveer drie dagen aan gesleuteld dus hou er rekening mee dat de uitlaat+spruitstuk pas donderdag beschikbaar is.
@Jelle
Nee, mun hele spaarpot lol...
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kan zijn gast maar je hebt er straks toch iets heel vets voor terug ,,,,, enjoy !!!!!!DrAtomic schreef:12 jaar 70+ uur in de week... Kan het niet aanraden...Blue Chaser schreef:Damn wat voor plantenvoeding geef jij die geldboom ???

Onze sponsors