Even de opmerking dat '2008 model' nog niet wil zeggen dat deze pas in 2008 beschikbaar zal zijn. Tot nu toe komt steeds zo'n model soms een half jaar al eerder op de markt, dus na de eerste helft van 2007. Misschien dus vanaf de R56 'facelift'

Ja! Wil hem toch hebben, dus dan bestel ik hem meteen maar met de auto mee. Ik hoor wel wanneer hij er is.new mini schreef:Toch maar wel gedaan KajCooperS-indiblue schreef:Jep, ik heb vanochtend de nieuwe JCW strutbrace besteld bij Renova.![]()
iDarkDesign schreef:Ik wil zo'n vleugel!
iDD..... benieuwd naar hoeveel accessoires er te retrofitten zijn...
Autoweek schreef:De officiële tuner van Mini, John Cooper, heeft een aërodynamisch pakket ontwikkeld voor de vernieuwde Mini. Het John Cooper Works Aërodynamica-pakket is per direct leverbaar.
Het pakket bestaat uit een voorbumper met zwarte luchtinlaten, achterbumper met zwarte lamellen en sideskirts met luchthappers aan de zijkanten. Deze luchthappers zijn voor de sier aangebracht, ze hebben verder geen effect op de prestaties van de auto. Het complete John Cooper Works Aërodynamica-pakket is leverbaar vanaf 1575 euro.
Naast het pakket biedt Mini’s huistuner ook nog andere accessoires aan voor de Mini. Zo zijn er een carbon achterspoiler, buitenspiegels en interieurpanelen leverbaar. Verder is er keuze uit diverse 18 inch lichtmetalen velgen.
Ook de rijeigenschappen kunnen verder worden aangescherpt met extra krachtige sportremmen en een aangepaste veerbrug, die de stabiliteit van de Mini verbetert.
Huh, heb ik iets gemist? Komt er al na een jaar een facelift?Berthil schreef:Tot nu toe komt steeds zo'n model soms een half jaar al eerder op de markt, dus na de eerste helft van 2007. Misschien dus vanaf de R56 'facelift'
Ik denk dat Berthil zich hierin vergist. Een jaar na intro komt er -lijkt mij- geen facelift. Bij de R53 heeft dat ook ongeveer drie jaar geduurd, bovendien lijkt me dat dat een beetje prijzig zou zijn wat betreft ontwikkelingskosten.Eelke schreef:Huh, heb ik iets gemist? Komt er al na een jaar een facelift?Berthil schreef:Tot nu toe komt steeds zo'n model soms een half jaar al eerder op de markt, dus na de eerste helft van 2007. Misschien dus vanaf de R56 'facelift'
Onze sponsors