Mijn naam is Jeroen, woonachtig in het prachtige Zeeuwse Middelburg en ik ben 20 jaar oud. Ik heb al 1,5 jaar in het bezit van een leuke VW Golf 4 *sorry* maar het wordt tijd voor wat anders. Ik zou eigenlijk wel graag een Mini Cooper willen. Ik ben nog druk aan het sparen, maar het is bijna eind mei dan komt het vakantiegeld weer hé.
Maar ik heb nog wat vragen:
- Ik ben 1,90m, gaat dat goed passen?
- Wat zijn de minpunten van een Mini? Ik heb al wat dingen gelezen zoals roest onder de dorpels.
- Verder is het budget zo'n 9000 a 10000 EUR. Hier is voor een goede Mini voor te koop? Ik ben al wat weken op autotrader, autotrack en zelfs op de site van Spenkelink aan het neuzen, maar ik kan d'r niet echt wijs uit of je dan echt een goede Mini koopt voor dat geld. Ik wil namelijk deze auto voor een langere tijd gebruiken.
- Benzineverbruik? Snelweg e.d. Ik rij best veel, privé en mijn werk is niet om de hoek.
Hebben jullie verder nog tips dan hoor ik deze uiteraard graag. Ieder soieso alvast een goed weekend en ik spring nog maar even in de Golf voor een weekend Limburg.