als eerste topic maar eerst even voorstellen.
Ik ben JT_NL (aka Jasper), 29, woonachtig in Nieuwegein en afgelopen vrijdag mijn eerste auto aangeschaft, een Mini Cooper Chili uit 2001. Na een hele hoop informatie ingewonnen te hebben via dit forum en een paar telefoontje met Spenki (waarvoor nogmaals grote dank!)`, meerdere proefritten gemaakt in tweedehands Mini's en uiteindelijk (toch via Marktplaats) afgelopen vrijdag mijn Mini Cooper aangeschaft.
Tijdens de uitgebreide proefrit vooral gefocussed op de de "standaard" issues die de eerste Mini Coopers zouden kunnen hebben (versnellingsbak, lekkend Panorama dak etc), maar daar helemaal niets van gemerkt....dus gekocht!
Met veel plezier de eerste rit gemaakt naar huis, om daar mijn vriendin verder te laten rijden voor een weekendje weg. Aangekomen in de parkeergarage van het hotel, zet zij de motor uit.....toen leek het erop alsof er een bad leeg liep en ja hoor zo goed als alle koelvloeistof lag onder de auto!!

Ik zal nog ff een topic starten om te checken welke dealer ik het beste kan kiezen in omgeving Nieuwegein.
Maar vooralsnog, bedankt voor alle info en speciaal bedankje voor de info van Roy (aka Spenki)...als ik er straks een Aero-kit op ga knallen, zal dat zeker in Enschede gebeuren (maar eerst mijn vriendin te zien overtuigen).
Grtz Jasper