iDD's Exige, The Red Queen
- GreyCooperS
- Forum Junky
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht

Begrijp het van jou ook wel weer. Jij rijdt voor de looks, niet voor de ride! En dat lukt je best aardig (under statement)
Thanks mats.
iDD
Zonder stuurbekrachtiging stuurt alles 'strak'maus105 schreef:ik vind het juist een te gekke kleur!!ik ben niet echt van lotus maar kan best begrijpen dat mensen die dingen helemaal geweldig vinden!
het zal vast lekker strak sturen

Begrijp het van jou ook wel weer. Jij rijdt voor de looks, niet voor de ride! En dat lukt je best aardig (under statement)
Thanks mats.
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Vandaag even een praatje wezen maken bij Jan van der Kooj (Lotus Amsterdam) Hij vertelde nog eens even hoe fijn deze auto wel niet was. Tevens een een schaalmodelletje meegenomen van de s2. Dat mag natuurlijk niet ontbreken haha.
Hij kende mijn MINI ook! Van horen en zeggen en hij had me al vaker zien rijden. Een stuk betere ervaring dan bij de MINI dealer zullen we maar zeggen.
iDD
Hij kende mijn MINI ook! Van horen en zeggen en hij had me al vaker zien rijden. Een stuk betere ervaring dan bij de MINI dealer zullen we maar zeggen.
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ja ik was niet van plan om de echte zilver te airbrushen! Als ik ruim de keuze had gehad zou ik ook voor Krypton green of wit gegaan zijn, maar die hadden allemaal niet wat deze wel heeft. En kleur is makkelijk op te lossen met een wrap. Eerst eens even in deze bordeaux rooie rijden.
Nee zodra ik er tijd voor heb en de kleur gevonden heb dan wordt het schaalmodel ook bordeaux.
iDD
Nee zodra ik er tijd voor heb en de kleur gevonden heb dan wordt het schaalmodel ook bordeaux.
iDD
Onze sponsors