Zou ook kunnen maar dan ben ik er wel vroeg bij (1100??), want ik moetnog werken in de middag.
Dus laat maar horen.
GRjes
Group Buy veerpootbruggen
- Franky2006
- 4 op een rij!
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Voor wie nog een stapje verder wil gaan heeft GTT een additionele Lower strutbrace uitgebracht. Onduidelijk is of de gaten voor de 4 bouten nog geboord moeten worden in het chassis, ik denk het wel. Hij loopt vlak langs de katalysator, maar dat is niet de MINI katalysator, die loopt namelijk niet schuin af.
- Kingair
- 4 op een rij!
Bericht
Natuurlijk moeten je wielen altijd uitgebalanceerd zijn.
Mijn vorige set RF maakten enorm lawaai hierdoor.
Maar ik vind dat de MCS nogal gevoelig is om uit balans te geraken als je bv in een gat rijd of tegen een stoep.
Hebben jullie er ook problemen mee ?
Niet dat ik constant door gaten rij of tegen stoepranden.
Gaat dit ook verbeteren met deze veerpoten ?
Mijn vorige set RF maakten enorm lawaai hierdoor.
Maar ik vind dat de MCS nogal gevoelig is om uit balans te geraken als je bv in een gat rijd of tegen een stoep.
Hebben jullie er ook problemen mee ?
Niet dat ik constant door gaten rij of tegen stoepranden.
Gaat dit ook verbeteren met deze veerpoten ?
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik denk dat je bedoelt van wegen waar in eens het wegdek aan een helft een stukje lager of hoger wordt. En ja, de strutbraces verbeteren hiermee het rijgedrag.Kingair schreef:Gaat dit ook verbeteren met deze veerpoten ?
- Sid
- Volledig MINI minded!
Bericht
ok
maar dan denk ik dus niet dat de veerpootbruggen helpen om bovengenoemde reden.
maarum, staan jouw wielen echt niet meer goed na 1x een kuil of stoep?
stoep kan ik me nog voorstellen, maar ik rij zelf geregeld te hard door een kuil en nog geen last van onbalans gehad...
je rijdt cooper s toch? wellicht heeft het iets te maken met torque steer, dat het vermogen de boel uit zn verband trekt?
hoe kom jij er trouwens achter dat je wielen niet meer goed staan?

maar dan denk ik dus niet dat de veerpootbruggen helpen om bovengenoemde reden.
maarum, staan jouw wielen echt niet meer goed na 1x een kuil of stoep?
stoep kan ik me nog voorstellen, maar ik rij zelf geregeld te hard door een kuil en nog geen last van onbalans gehad...
je rijdt cooper s toch? wellicht heeft het iets te maken met torque steer, dat het vermogen de boel uit zn verband trekt?
hoe kom jij er trouwens achter dat je wielen niet meer goed staan?
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hieruit je conclusie trekken. Als het maar een beetje is kunnen het meet- en streepjesfoutjes zijn, maar als verschillen groot zijn zou ik 'm toch eens laten uitlijnen.
Auto op vlak ondergrond zetten, met stuur recht vooruit. Dan streepjes (bijv. met krijt) op grond zetten in ter plaatse van midden van het wiel. Dit doe je bij alle vier de wielen. Dan de maten opmeten tussen linkerkant-rechterkant (voor en achter), voorkant-achterkant (links en rechts) en diagonaal.Sid schreef:hoe kom jij er trouwens achter dat je wielen niet meer goed staan?
Hieruit je conclusie trekken. Als het maar een beetje is kunnen het meet- en streepjesfoutjes zijn, maar als verschillen groot zijn zou ik 'm toch eens laten uitlijnen.
Onze sponsors