Ik ben ook erg voor zo'n emmertje en een doosje paperclips!
p.s. leuke pen & notitieboek, zijn die bij de dealer te krijgen?
Groupbuy MINI wasemmers en MINI paperclips
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Clubman76 je komt op de lijst
Door, je komt op de lijst
Pretty Midnight, bedankt voor jouw tip
Robbedoes, nog geen idee over de verzendkosten.
Ossie je komt op de lijst
Carl, je komt op de lijst
Mini-Mouse komt erop
Cooperdriver komt erop
Chrisvanbeers komt erop
FunkyRat komt erop
Parklane komt erop
J00st je komt als 21e aanmelding voor de emmers , dus op de reservelijst. Zie hieronder
Zoals jullie zien loopt het nogal storm. Ik stuur een bericht naar Linda voor nog 15 wasemmers en nog 25 doosjes paperclips te bestellen. Weet niet of dat ook binnen 1.5 week geleverd gaat worden (mogelijk een weekje extra levertijd).
Let erop svp dat ik morgen t/m zondag in Engeland ben vanwege bijwonen van een (classic) Mini evenement, dus niet bereikbaar op dit forum. Zondagavond kom ik weer thuis.
Peter, gaat niet voor 2e pinksterdag bij jou zijn.peter schreef:Emmertje graag als ie VOOR 2e pinksterdag geleverd kan worden. Dan gaan we namelijk naar Oostenrijk en dan is het perfect om bij me te hebben!
Clubman76 je komt op de lijst
Door, je komt op de lijst
Pretty Midnight, bedankt voor jouw tip

Robbedoes, nog geen idee over de verzendkosten.
Ossie je komt op de lijst
Carl, je komt op de lijst
Mini-Mouse komt erop
Cooperdriver komt erop
Chrisvanbeers komt erop
FunkyRat komt erop
Parklane komt erop
J00st je komt als 21e aanmelding voor de emmers , dus op de reservelijst. Zie hieronder
Zoals jullie zien loopt het nogal storm. Ik stuur een bericht naar Linda voor nog 15 wasemmers en nog 25 doosjes paperclips te bestellen. Weet niet of dat ook binnen 1.5 week geleverd gaat worden (mogelijk een weekje extra levertijd).
Let erop svp dat ik morgen t/m zondag in Engeland ben vanwege bijwonen van een (classic) Mini evenement, dus niet bereikbaar op dit forum. Zondagavond kom ik weer thuis.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Chris , sorry, heb het aangepast.
Carl, ik hoop het wel, heb echter ook nog een weekend weg... Maar allereerst maar even de preciese leverdatum afwachten. (zou net moeten kunnen).
Carl, ik hoop het wel, heb echter ook nog een weekend weg... Maar allereerst maar even de preciese leverdatum afwachten. (zou net moeten kunnen).
Gr, Marcel
Onze sponsors