FF knipperen met grootlicht
- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Hier ook alleen naar de dikke mini's, meer een
De standaard meuk is hopeloos 

215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Zei ik met een hele dikke knipoog erachterde_jeff schreef:auw auw auw toch issie mooi![]()
![]()

215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- Mini-mouse
- Leerling Mini lid
Bericht
Misschien een idee voor een speciale NewMiniclub badge, die kan iedereen nl. in de grill vastzetten en ben je ook van voren herkenbaar!JorisD schreef:Groeten van andere Mx-5'jes lukte in Friesland altijd prima in de zomer (heerlijk die klapkoplampen), maar andere mini's in Den Haag dat schiet inderdaad niet op.
Weet je wat handig zou zijn? Clubleden zijn van achteren goed te herkennen aan de sticker (ben er trouwens in het wild nog nooit een tegen gekomen), maar als je mensen tegemoet rijd, wat meestal het geval is, kun je clubleden niet herkennen.
Iemand een oplossing?
Ik zeg iedereen racestrepen
- Fred
- Volledig MINI minded!
- WoK
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar jah....moet je t maar net zien...
ik had heel leuk t superman logo (D5R heeft m nu) heel goed zichtbaar
Maar er zijn wel badges vanuit NewMINIclub.Mini-mouse schreef:Misschien een idee voor een speciale NewMiniclub badge, die kan iedereen nl. in de grill vastzetten en ben je ook van voren herkenbaar!JorisD schreef:Groeten van andere Mx-5'jes lukte in Friesland altijd prima in de zomer (heerlijk die klapkoplampen), maar andere mini's in Den Haag dat schiet inderdaad niet op.
Weet je wat handig zou zijn? Clubleden zijn van achteren goed te herkennen aan de sticker (ben er trouwens in het wild nog nooit een tegen gekomen), maar als je mensen tegemoet rijd, wat meestal het geval is, kun je clubleden niet herkennen.
Iemand een oplossing?
Ik zeg iedereen racestrepen
Maar jah....moet je t maar net zien...
ik had heel leuk t superman logo (D5R heeft m nu) heel goed zichtbaar
Onze sponsors