Ossie's AB JCW, zie hier de pagina's van FHM maart 2011 p.91
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Heerlijk om reacties uit te lokken.
Dit weekend ga ik jullie weer bezig houden, als ik tijd heb gevonden.
@Geo: dit zijn replica's dus de velg is niet tweedelig, al ziet dit er wel zo uit. Zelfs de boutjes zijn Torx maar dan een tandje meer, dus deze zijn ook nep.
Het ziet er beter nagemaakt uit dan een fake Rolex uit Thailand.
Dit weekend ga ik jullie weer bezig houden, als ik tijd heb gevonden.

@Geo: dit zijn replica's dus de velg is niet tweedelig, al ziet dit er wel zo uit. Zelfs de boutjes zijn Torx maar dan een tandje meer, dus deze zijn ook nep.
Het ziet er beter nagemaakt uit dan een fake Rolex uit Thailand.

- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht
kom op wij willen meer zien uit de toko van "ossie's photography"

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Ik heb opgemerkt dat al een aantal foto's op diverse forum's oa NAM, MU, rond zeilen. Het zou toch leuk zijn als te zien is dat ze daadwerkelijk van mij afkomen.
Tja, deze stempel zal vaker te zien zijn.wall-e schreef:kom op wij willen meer zien uit de toko van "ossie's photography"
Ik heb opgemerkt dat al een aantal foto's op diverse forum's oa NAM, MU, rond zeilen. Het zou toch leuk zijn als te zien is dat ze daadwerkelijk van mij afkomen.

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
jaaaa, cool man! Hele mooie plaatjes weer...

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht

Dikke pics, Os!
Papa ging voor mij een leuke maken.. Heb'm nog steeds nietOssie schreef:Tja, deze stempel zal vaker te zien zijn.wall-e schreef:kom op wij willen meer zien uit de toko van "ossie's photography"

Dikke pics, Os!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
heerlijk die foto's!! 
echt een stoere locatie..
waar is die locatie?
je verveelt mij nog steeds niet... 

echt een stoere locatie..

- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Thanks!
Moest m'n nieuwe statief even uitproberen. Het lastigste is scherpte krijgen, zodra je de ontspanknop indrukt is het beeld al bewogen. Van de 90 foto's zijn er maar 7 gelukt. Misschien eens kijken voor een afstandsbediening en heel veel blijven oefenen.

@Mark: mijn voormalig werkgever staat op de achtergrond (Joh.Enschede), dus het is iig in Haarlem.

Moest m'n nieuwe statief even uitproberen. Het lastigste is scherpte krijgen, zodra je de ontspanknop indrukt is het beeld al bewogen. Van de 90 foto's zijn er maar 7 gelukt. Misschien eens kijken voor een afstandsbediening en heel veel blijven oefenen.

@Mark: mijn voormalig werkgever staat op de achtergrond (Joh.Enschede), dus het is iig in Haarlem.

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
lekker in de buurt, en een gave locatie
gaaf, lijkt mij ook wel eens vet om daar een shootje te doen danOssie schreef:@Mark: mijn voormalig werkgever staat op de achtergrond (Joh.Enschede), dus het is iig in Haarlem.

Onze sponsors