helaas te laat geweest op de foodstrip!
net bij beek vandaan even DrAtomic's oude spruitstuk opgehaald.
binnekort ook maar is even naar beek voor wat software en misschien nog wat extra's:D
Quinten's R53 m7 cai p 32
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Quinten
- Be Mini
Bericht
@GreyCooperS: was zeker leuk om even kennis te maken! en gelukkig heeft het gebak gesmaakt, de tompoezen waren hier op dus moest iets anders lekkers samenstellen!
@DrAtomic: jaa was het wel al van plan om het te gaan doen tegelijk met me maat. maarja als je daar zo staat en je ziet alles ligge dan word je direct aangesport om ook echt te gaan hea:P!
@DrAtomic: jaa was het wel al van plan om het te gaan doen tegelijk met me maat. maarja als je daar zo staat en je ziet alles ligge dan word je direct aangesport om ook echt te gaan hea:P!
- speedy
- NMC Legend
Bericht
ik zou de portier ruiten gelijk mee laten tinten want dan heb je een mooi geheel
ruit is affabriek al iets getint (25%) dus houd er rekening mee als je 40 % folie plakt je nog maar een lichtdoorlaat van 35% hebt.
ik heb achter orgineel privacy glass en de portierruiten een lichtdoorlaat van 35% , dit is echter niet toegestaan maar rijd al 4 jaar met deze folie en heb pas 1 keer een bekeuring hier voor gehad .

ik heb achter orgineel privacy glass en de portierruiten een lichtdoorlaat van 35% , dit is echter niet toegestaan maar rijd al 4 jaar met deze folie en heb pas 1 keer een bekeuring hier voor gehad .
- Quinten
- Be Mini
Bericht
nee de voorruiten ga ik niet doen, kom uit rotterdam en dan is het vragen om boetes!
je word hier alleen al aan de kant gezet als ze je zien rijde, dat noemen ze dan onderzoeken of autos niet van drugsgeld is gekocht en hoe een jonger iemand eraan komt!
dus doe de zij ruiten maar niet hoe graag ik het ook al had gewild:P
laat de achterruiten, dus zij en achter, allebei 5% doorlatent tinten!
je word hier alleen al aan de kant gezet als ze je zien rijde, dat noemen ze dan onderzoeken of autos niet van drugsgeld is gekocht en hoe een jonger iemand eraan komt!
dus doe de zij ruiten maar niet hoe graag ik het ook al had gewild:P
laat de achterruiten, dus zij en achter, allebei 5% doorlatent tinten!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
wat is er zo ziek dan? 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors