Peter's BMW E60 523i...advies please
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Zo, terwijl de fiets van DrAtomic bij de APK staat, even de handjes vrij om zelf wat te doen
Scoop

Carboni

Scoop

Carboni

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
En aangezien ik toch Woosh! vet achter me wil laten straks, toch maar eens even zien of we er een 525 van kunnen maken

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Thanx guys...
Ja, de mini is weg, omdat ik zoveel aan het modden was
En..tataa...na een bevalling van 24 dagen zijn mn trim lijsten eindelijk binnen

Ja, de mini is weg, omdat ik zoveel aan het modden was

En..tataa...na een bevalling van 24 dagen zijn mn trim lijsten eindelijk binnen

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Volgens de dealer heeft mijn model hetzelfde blok als de 525 (N52) en volgens Gisberth is mijn computer hetzelfde als die van een 325...maar het zal wss niet 1 op 1 gaan, dus even afwachten nog...
haha..me too...Gisberth gaat er pas deze week naar kijken...JunkyXL schreef:we want numbersssss
Volgens de dealer heeft mijn model hetzelfde blok als de 525 (N52) en volgens Gisberth is mijn computer hetzelfde als die van een 325...maar het zal wss niet 1 op 1 gaan, dus even afwachten nog...
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- JunkyXL
- Volledig MINI minded!
Bericht
stel dat t allemaal t zelfde zou zijn, waar zou je dan op uit moeten kunnen komen, dat weet je vast al wel, of je hebt t vast al ff opgezocht??
zou super zijn
alleen met mn 318d waren wel wat aanpassingen dat je de prestaties van n 320 (zelfde motor) niet helemaal kon halen en helemaal niet nog verder tunen... ivm injectoren en wat was het allemaal... daar hadden ze in beieren al over nagedacht
hopelijk niet bij jou
zou super zijn
alleen met mn 318d waren wel wat aanpassingen dat je de prestaties van n 320 (zelfde motor) niet helemaal kon halen en helemaal niet nog verder tunen... ivm injectoren en wat was het allemaal... daar hadden ze in beieren al over nagedacht

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
We zullen zien, denk ook dat er wat hardware inzit, waardoor zomaar rond de 200+ uitkomen niet haalbaar zal zijn...
Een 525 uit 2005 zit volgens mij op 218 PK of zo....in zit nu op 178 bijna...zeg 200 PK...zou erg lekker zijn
Een 525 uit 2005 zit volgens mij op 218 PK of zo....in zit nu op 178 bijna...zeg 200 PK...zou erg lekker zijn

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jij blaast ook maar door met modden... echt niet bij te houden!!!
Welke auto wordt de volgende?

Welke auto wordt de volgende?

MINI COOPER S R53 pre-facelift

Onze sponsors