Het grote iPhone topic!
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Peeepz...
vraagje:
ik heb nu allemaal proggies op mijn iphone en nu heb ik tomtom op cd staan... als ik deze nu toe wil voegen en synchroniseren dan gooit ie alle proggies eraf... en alleen tomtom blijft staan..
HOE kan ik zorgen dat ik tomtom alleen TOEVOEG ipv tomtom erop en de rest eraf?
thanks!
Coen
vraagje:
ik heb nu allemaal proggies op mijn iphone en nu heb ik tomtom op cd staan... als ik deze nu toe wil voegen en synchroniseren dan gooit ie alle proggies eraf... en alleen tomtom blijft staan..
HOE kan ik zorgen dat ik tomtom alleen TOEVOEG ipv tomtom erop en de rest eraf?
thanks!
Coen
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
nou dat werkt dus niet 
zie in het itunes scherm eerst een overzicht van de iphone.. met alle proggies.. (rechts in beeld)
en linker vakje staat TOMTOM... die vink ik dan aan.. en synchroniseer...
dan veranderd het overzichtje rechts inbeeld waarin alle proggies wegzijn maar tomtom wel staat...
dus dan druk ik annuleren anders ben ik alles kwijt 
Coen

zie in het itunes scherm eerst een overzicht van de iphone.. met alle proggies.. (rechts in beeld)
en linker vakje staat TOMTOM... die vink ik dan aan.. en synchroniseer...
dan veranderd het overzichtje rechts inbeeld waarin alle proggies wegzijn maar tomtom wel staat...

Coen
- Glenn-DUB
- Be Mini
Bericht
Het Tomtom betandje die je graag op je iphone wilt hebben, is dat wel met een itunes logo?
Alles wat ik download komt dus als een bestandje met een itunes logo die DUBBEL klik ik en verschijnt dan in mijn itunes gewoon bij mijn andere apps die al standaard aangevinkt zijn, daarna kan ik zonder problemen synchroniseren
Alles wat ik download komt dus als een bestandje met een itunes logo die DUBBEL klik ik en verschijnt dan in mijn itunes gewoon bij mijn andere apps die al standaard aangevinkt zijn, daarna kan ik zonder problemen synchroniseren
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Bij instellingen kan je aangeven welke groep je wilt gebruiken. Uit de simkaart, uit Outlook etc etc.MY00 schreef:Hoe kan ik het makkelijkst al mijn contacten verwijderen. Heb de contacten van mijn sim en de contacten van outlook beiden gesynced en nu staan er veel dubbele contacten in![]()
Bij voorbaat dank voor het antwoord cq. oplossing.

- Rickster
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors