koplampen staan em trouwens ook goed

Greetz BigD
thx, ja en moet het gat dichten aan 1 kant. Misschien dat ergens een strip te krijgen is zonder gaten.BigD schreef:dat uitlaat idee is echt precies wat ik ook ooit bedacht heballeen nooit gedaan omdat ik het zagen in de bumperstrip wat minder vond
![]()
mooi plan ben benieuwd
![]()
koplampen staan em trouwens ook goedlekker bezig
Greetz BigD
thnx voor de tip van de dieselstripBigD schreef:dieselstrip, die is gat-loos en gewoon bij de stealer te verkrijgenmocht ik het nu nog eens doen zou ik het wel aandurven maar het idee is zeer zeker goed
ben erg benieuwd, vind apparte ideen wel gaaf namelijk
keep it up en ga et zeker in de gaten houden
Greetz BigD
ik heb al een uitlaat besteld met delen van het duitste merkk Fox. Alles van rvs.biermagnaat schreef:Super cool! Dit soort dingen zie ik graag! Ik zag laatst op de site van NL tuning dat ze daar allemaal losse uitlaat delen verkopen, misschien een idee om daar even rond te neuzen?Ik heb misschien nog wel een extra sierstuk voor je liggen.
Ja dat ding stoorde mij ook al op de shop hehe. Vind deze achterlichten wat mooier de dan facelift model. Misschien lampen weer open maken en een achteruitrijlampje inbouwen. Ik zie wel, heb eerst de voorbumper nog liggen, xenon in bouwen en het uitlaat project. Dus voordat ik met dit project bezig ga zijn we alweer wat verder.Fred schreef:Als je zo'n kosten doet om die bumper glad te maken, ga je toch dat achteruitrijlampje niet laten zitten... Dan moet je mss facelift achterlichten nemen, kan je één van die achteruitrijlampjes gebruiken om achteruit te rijden en één voor mistlicht...
als ik zo kijk naar de vorm lijkt het R56...coendek schreef:deze zijn weer anders of wat?
http://link.marktplaats.nl/348361563
Onze sponsors