Feddomw - zoekt Mini.....

Stel je hier even voor.
feddomw
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

26 mei 2010, 19:36

Eerlijk is eerlijk, dat is waar. Ik vind het gewoon geen mooi exemplaar zoals 'ie er nu staat. Beetje ongenuanceerd gezegd door mij....

Op een of andere Engelse site staat dat je gele exemplaren ook moet mijden als de pest. Nou, ik heb hier al wat bijzonder mooie gele exemplaren voorbij zien komen. Er staat nu een R53 te koop, werkelijk schitterend, maar helaas buiten het budget.
RobbeDoes
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 mei 2010, 21:03

Welkom!!
en succes met zoeken naar een leuke MINI!! :mrgreen:
spenki
Sponsor
Contacteer:

26 mei 2010, 21:25

Goedenavond en welkom bij deze gezellige club.

Volgens mij hebben wij vanmiddag tel kontakt gehad over mijn zwarte Mini met het gele leer of niet??
Er zijn mensen hier die deze Mini al eens hebben gezien en foto's staan ook wel in mijn gallery
Dat met die 540 v8 komt mij bekend voor :mrgreen:
Succes met de zoektocht en misschien nog wel eens tot ziens

Gr Roy
feddomw
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

27 mei 2010, 09:00

Klopt Roy, wij hadden vanmiddag contact. Helaas zal ik je nog vaker moeten bellen, je zit nou eenmaal een POKKE-eind van mij vandaan en ik kan helaas niet ter plekke kijken. Had die zwarte Cooper met geel leer nou ook stoelverwarming?
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 mei 2010, 10:53

Welkom hier en succes met je zoektocht!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
spenki
Sponsor
Contacteer:

27 mei 2010, 12:22

Hoi:

Die Mini met dat gele leer had wel stoelverwarming(toen met stof) maar het leder dat er nu in zit
heeft het niet.(is schijnbaar zonder verwarming besteld).Het is erg moeilijk om de verwarmings elementen
over te zetten omdat die tussen het leder en het schuim zitten vast geplakt en snel kan inscheuren bij verwijderen.
Maar het is geen standaard leer maar een duurdere soort en voelt ook niet koud aan.
Als je interesse in een Mini hebt kun je ook wel een keer s ávonds op een zaterdag of zondag langskomen.
Bellen mag ook hoor maar je moet een auto toch zien.

Gr Roy
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 mei 2010, 20:07

Welkom bij de club!!!! :lol: :P :D

En succes met het zoeken naar de juiste MINI :lol: :lol:
despoo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 mei 2010, 16:07

Leuk om je autohistorie te lezen :) en natuurlijk welkom bij de club.

Mijn autohistorie is een stuk korter.

Fiat Tipo (voordat ik mijn rijbewijs had)
Renault Clio - witte met 190k km voor 400 op de kop getik, na een half jaar weggedaan voordat de APK eraan kwam
Lancia Ypsilon, vol deuken maar hele fijne auto. Weggedaan omdat ik iets groters wou
Fiat Stilo, super auto. Niks mis mee. Maar het werd toch tijd voor een Mini.

Terug naar “Who are U?”