Ik heb deze van quintez
http://www.geenboetesmeer.nl/
Werkt op GPS en krijgt de mobiele radar controle door via radio signaal (TMC).
We gebruiken hem nu een jaar en hij werkt perfect.
Geen boetes meer vanaf nu
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Pierre
- Enthousiast
Bericht
Inderdaad, mits ze zijn doorgebeld aan Q-music, je krijgt ze dan namelijk via het radiosignaal binnen.
Dus als ze net aan het opbouwen of net klaar zijn, dan kan het zijn dat je hem nog niet ontvangen hebt.
Tot nu toe heeft deze mij al een hoop bekeuringen bespaard.
Je kan er zelf ook punten aan toevoegen.
Dus als ze net aan het opbouwen of net klaar zijn, dan kan het zijn dat je hem nog niet ontvangen hebt.
Tot nu toe heeft deze mij al een hoop bekeuringen bespaard.
Je kan er zelf ook punten aan toevoegen.
Geen pech hebben is al geluk genoeg
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Pierre
- Enthousiast
Bericht
Bij de Quintez alleen stroom, er zit een sigarette aanstekerplug aan maar je zou deze ook los kunnen maken en ergens via een zekering aan kunnen sluiten.
Verder zit er een gps antenne bij, deze is magnetisch en er zit voldoende draad aan om hem netjes weg te werken.
Die van de blokker weet ik niet.
Verder zit er een gps antenne bij, deze is magnetisch en er zit voldoende draad aan om hem netjes weg te werken.
Die van de blokker weet ik niet.
Geen pech hebben is al geluk genoeg
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb hem al voor 109 euro gevonden. Nabij Rotterdam bij een inktshop, daar kom ik wekelijk in de buurt. Dus mocht ik er een willen dan haal ik er daar wel een keer een op.

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi spul, jammer dat ik net een houder gekocht heb om mijn tom tom van die zuignap te krijgen. Zou ik deze even op het dashboard knallen. Dan nog maar een brodit houder kopen voor dit ding.kwiebje schreef:Voor die 90 euro had je weer een boete mee kennen betalen

- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ah, je hebt hem dus bemachtigd. Het updaten was even ingewikkeld.
Hij wilde geen goede verbinding maken met het apparaat. Als t niet lukt kan ik je t uitleggen. Apparaat aan/uit enz volgorde. Als je m getest hebt, let us know. Ik ga m zondag pas testen namelijk.
Gr,
PP
Hij wilde geen goede verbinding maken met het apparaat. Als t niet lukt kan ik je t uitleggen. Apparaat aan/uit enz volgorde. Als je m getest hebt, let us know. Ik ga m zondag pas testen namelijk.
Gr,
PP
Onze sponsors