zo een strip onder je sideskirt vind ik geweldig!
zeker als je racy look wil.
@fred:misschien een hele lichte stickertint erop?
Of het komt door de foto
Op de foto erboven zie je ook duidelijk dat ze donkerder zijn. Ik heb de indruk dat ze een deel van het rood reflecterende deel zwart gemaakt hebben...
tuurlijk zo kan je niet rijden!daarom zijn airride foto's wel vet maar
vaak niet realistisch.Als ik een airride foto zie dan wil ik ook een foto zien van hoe die dagelijks rijd
maus105 schreef: tuurlijk zo kan je niet rijden!daarom zijn airride foto's wel vet maar
vaak niet realistisch.Als ik een airride foto zie dan wil ik ook een foto zien van hoe die dagelijks rijd
x2.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *