Hallo,
Ik heb sinds enkele maanden een mini cooper S uit oct 2003, Hier zit een af fabriek navigatie systeem in. Werkt echt prima.
Ik heb echter een vraag. Ik lees dat jullie die software kunnen updaten, en dat ook de taal in het nederlands kan. Er schijnt ook iemand te zijn op dit forum die erg veel verstand heeft van deze navigatie. Zou iemand mij kunnen helpen met het updaten van mijn systeem zodat ik ook 3d, nederlands talig en TMC heb???
Zelf heb ik nu dvd software 2-2004 high europa, en die versie 26 waar jullie het over hebben heb ik er nog NIET opstaan.
KAN iemand mij misschien helpen?
Gr Ronald
Navigatie taal en TMC
- Rob
- 4 op een rij!
Bericht
Voor NL kan je terecht bij de dealer, die heeft als het goed is een upgrade DVD voor NL uitvoering. Dat heb ik destijds ook moeten doen, kon het nergens anders vandaan halen. De NL versie past echter niet de besturingssoftware aan, die moet je dus nog apart instaleren.
- Pierre
- Enthousiast
Bericht
Voor de NL zal ik volgende week even langs mini dh rijden.
Ik heb gisteren V28 gebrand, die zal ik zelf proberen erop te zetten vandaag.
Ik kom er alleen niet achter welke versie ik er nu op heb staan, in het setup scherm staat 3-1/63
Verder kan ik ook niet ontdekken of ik een CD rom of een DVD systeem heb.
Ik heb ooit ergens drie afbeeldingen gezien van de mogelijke navigatie systemen maar kan die nu niet meer vinden.
Ik heb gisteren V28 gebrand, die zal ik zelf proberen erop te zetten vandaag.
Ik kom er alleen niet achter welke versie ik er nu op heb staan, in het setup scherm staat 3-1/63
Verder kan ik ook niet ontdekken of ik een CD rom of een DVD systeem heb.
Ik heb ooit ergens drie afbeeldingen gezien van de mogelijke navigatie systemen maar kan die nu niet meer vinden.

Geen pech hebben is al geluk genoeg
- Rimshot
- 4 op een rij!
Bericht
Pierre,
Onder de bijrijders stoel zit een klepje, hierachter zit een dvd speler.
Als je op eject drukt komt de dvd eruit. Hierop staat welke roadmap je hebt.
Als je in je prive berichten kijkt zie je een bericht van mij, ik heb wel wat voor je.
Groet Rimshot.
Onder de bijrijders stoel zit een klepje, hierachter zit een dvd speler.
Als je op eject drukt komt de dvd eruit. Hierop staat welke roadmap je hebt.
Als je in je prive berichten kijkt zie je een bericht van mij, ik heb wel wat voor je.
Groet Rimshot.

- Pierre
- Enthousiast
Bericht
Rimshot,
Ik heb daar net de V28 ingestopt.
Op het scherm kreeg ik een melding dat er een cd gedetecteerd was en de melding laden software.
Ik heb een half uur naar een leeg blauw scherm zitten kijken en toen maar de cd eruit gehaald.
Nu doet hij helemaal niets meer
Ik zie geen PB trouwens
Hoop dat je mij kan helpen, anders heb ik dadelijk wat uit te leggen....
Ik heb daar net de V28 ingestopt.
Op het scherm kreeg ik een melding dat er een cd gedetecteerd was en de melding laden software.
Ik heb een half uur naar een leeg blauw scherm zitten kijken en toen maar de cd eruit gehaald.
Nu doet hij helemaal niets meer

Ik zie geen PB trouwens
Hoop dat je mij kan helpen, anders heb ik dadelijk wat uit te leggen....
- Pierre
- Enthousiast
Bericht
Bas,
Hij heeft mij inderdaad kunnen helpen door er weer een oudere versie op te zetten.
Het systeem hing software matig, de MKIII kan blijkbaar niet geupdate worden naar V28
Ik heb nu wel de keuze NL of GB in plaats van GB en Duits.
Helaas wel het mini logo kwijt, krijg nu BMW te zien
Hij heeft mij inderdaad kunnen helpen door er weer een oudere versie op te zetten.
Het systeem hing software matig, de MKIII kan blijkbaar niet geupdate worden naar V28

Ik heb nu wel de keuze NL of GB in plaats van GB en Duits.
Helaas wel het mini logo kwijt, krijg nu BMW te zien

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ronald (thommy.nl) heeft ook bij ons de taal omgezet naar NL maar toen hadden we geen buitentemp. meer in het diplay en geen TMC meer... Later me geld terug gekregen en een BMW dealer gevonden (Poelgeest Amstelveen) die de taal hebben omgezet naar NL. Helemaal TOP!
DVD map kan je wel bij Ronald halen voor een scherpe prijs.
DVD map kan je wel bij Ronald halen voor een scherpe prijs.
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
uhhh, geen idee. De auto is van 07 of 08/2004 en heeft DVD navigatie. Ik heb me laten vertellen dat ze de taal van CD navigatie niet kunnen aanpassen, maar of dat echt zo is... De eerste 2 dealers die ik benaderde zeiden dat onze navi ook niet aangepast kon worden.Pierre schreef:Peter, heb jij een MKIII of een MK IV?
Onze sponsors