3 deuken in je dak als je niet meer gaat??Aantje schreef:Schuift t?Woosh! schreef:
ik zal Aantje eens vragen of hij zin heeft om mee te gaan

3 deuken in je dak als je niet meer gaat??Aantje schreef:Schuift t?Woosh! schreef:
ik zal Aantje eens vragen of hij zin heeft om mee te gaan
Uhm, als je dat nu doet op de plekken waar ze toch al zitten, prima..! Anders film ik het wel even als je het doet, vind mijn verzekeringsmij ook beter!Woosh! schreef:3 deuken in je dak als je niet meer gaat??Aantje schreef:Schuift t?Woosh! schreef: ik zal Aantje eens vragen of hij zin heeft om mee te gaan![]()
![]()
Aantje schreef:...brabbelbrabbelbrabbel... ga ik wel studeren ofzo...
Yup, al 1,5 jaar lang op zaterdag naar de Hogeschool Utrecht, het is werk gerelateerd dus niet voor de doorsnee door de weekse stuudjes.GeoBem007 schreef:Laatste studiedag op een zaterdag?
Geweldig, Arjen!A.J. the schnitzz schreef:@ allemaal: Zodra de datum in de buurt komt en de lijst compleet is pm ik jullie allemaal even mijn adres, ik vind het niet prettig persoonlijke info zo in het forum te zetten aangezien iedereen dit kan zien.
Dus als de lijst met namen compleet is zorg ik voor mail met een kleine route beschrijving daarbij (voor de zekerheid als er nog mensen bestaan zonder tomtom of iets dergelijks)
Tijdstip, mijn voorstel is vanaf een uur of 2 in de middag, maar ik hou het nog ff open voor eventuele andere opties!
Koffie bij mij thuis, op mijn kosten!
Groetjes!
Arjen
X2! helemaal geweldigGeoBem007 schreef:Geweldig, Arjen!A.J. the schnitzz schreef:@ allemaal: Zodra de datum in de buurt komt en de lijst compleet is pm ik jullie allemaal even mijn adres, ik vind het niet prettig persoonlijke info zo in het forum te zetten aangezien iedereen dit kan zien.
Dus als de lijst met namen compleet is zorg ik voor mail met een kleine route beschrijving daarbij (voor de zekerheid als er nog mensen bestaan zonder tomtom of iets dergelijks)
Tijdstip, mijn voorstel is vanaf een uur of 2 in de middag, maar ik hou het nog ff open voor eventuele andere opties!
Koffie bij mij thuis, op mijn kosten!
Groetjes!
Arjen
Onze sponsors