Mooie pics,zien er goed uit.
Even een vraag:Ik heb de chroom rear lights van ministuff binnen,
Kan ik die zo plaatsen,of moet ik er nog wat aan veranderen?
Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gisteren naar de Ring geweest met een Engelse jongen die er nog nooit geweest was.
Toen we aankwamen regende het maar het droogde daarna gelukkig op.
Op een paar plaatsen is het echter niet helemaal droog geworden.
Ook lag er in de snelle knik naar rechts voor Hatzenbach wat olie waardoor we er de ronde ervoor bijna de vangrail in gleden (op video maar moet ik nog uploaden). Tevens een 70 km/h stuk voor Galgenkopf.
Dus ondanks bovenstaande en de 80 kg van de passagier is dit denk ik een mooi rondje:
Bij Pflanzgarten 2 heb ik even 4 seconden van het rondje ervoor ingelast want de keychain camera wisselde van file op dat punt en toen waren er dus 4 seconden film weg.
Toen we aankwamen regende het maar het droogde daarna gelukkig op.
Op een paar plaatsen is het echter niet helemaal droog geworden.
Ook lag er in de snelle knik naar rechts voor Hatzenbach wat olie waardoor we er de ronde ervoor bijna de vangrail in gleden (op video maar moet ik nog uploaden). Tevens een 70 km/h stuk voor Galgenkopf.
Dus ondanks bovenstaande en de 80 kg van de passagier is dit denk ik een mooi rondje:
Bij Pflanzgarten 2 heb ik even 4 seconden van het rondje ervoor ingelast want de keychain camera wisselde van file op dat punt en toen waren er dus 4 seconden film weg.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Lekker rondje Berthil!
Hoe heb je die keycam vastzitten? Toch nog best aardige kwaliteit (alleen het geluid vervormd zo!)
iDD
Hoe heb je die keycam vastzitten? Toch nog best aardige kwaliteit (alleen het geluid vervormd zo!)
iDD
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb die in wat schuim van de rolkooi zitten en met klitteband. Ook met wat plakband maar het plakband moet weg want die is de veroorzaker van het gekraak denk ik.
Hier trouwens het moment met de vloeistof/olie op de baan en een vogel die op de motorkap probeerd te landen.
De Golf rijder heb ik later gesproken. Die had er een nieuwe 2 liter TSFI otor in en ook de 4-wiel aandrijving.
Die kon hem wel eens gered hebben toen zijn achterkant weggleed.
Hij had duidelijk meer power dan de Mini maar in de bochten veel te langzaam.
Hier trouwens het moment met de vloeistof/olie op de baan en een vogel die op de motorkap probeerd te landen.
De Golf rijder heb ik later gesproken. Die had er een nieuwe 2 liter TSFI otor in en ook de 4-wiel aandrijving.
Die kon hem wel eens gered hebben toen zijn achterkant weggleed.
Hij had duidelijk meer power dan de Mini maar in de bochten veel te langzaam.
- GreyCooperS
- Forum Junky
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Berthil top deze filmpjes
, omg wat gaat dat hard man en die glijer scheelde idd echt niet veel.
Ik dacht al waarom glijd die golf minder maar de 4x4 verklaard een hoop.

Ik dacht al waarom glijd die golf minder maar de 4x4 verklaard een hoop.
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- Mats
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goede filmpjes zeg. Flink schrikken lijkt me dat met die olie... Ik denk dat ik binnenkort ook weer die kant op zal gaan, dat moet me toch niet overkomen zeg...
Valt me trouwens op dat jij de Traction Control gewoon aan laat staan. Ik herinner me van de vorige keer dat die mij soms dusdanig afkapte dat ik het zat was en hem uit zette. Wat is hier de reden voor?
Valt me trouwens op dat jij de Traction Control gewoon aan laat staan. Ik herinner me van de vorige keer dat die mij soms dusdanig afkapte dat ik het zat was en hem uit zette. Wat is hier de reden voor?
Onze sponsors