Driving-fun.com test R56 Cooper S automaat.

Website, plaatjes, spy-shots, reclame, magazines, TV-series, films, de krant etc. over MINI.
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Driving-fun.com test R56 Cooper S automaat.

04 jun 2010, 10:45

November 2002, ik sta bij de Mini-dealer op de stoep en voordat ik de showroom binnen loop heb ik besloten dat ik een Mini Cooper S ga kopen. Na binnenkomst loop ik gelijk naar het leuke frisse wagentje toe, een rode Cooper S met zwarte racestrepen op de motorkap. Helemaal verliefd zoals op mijn eerste meisje ging ik voor de bijl. Zonder proefrit, zonder me druk te maken over de prijs kocht ik de Mini Cooper S. Deze was Dark silver met een wit dak en dikke 17 inch wielen. En toen begon het lange wachten. Meer dan zeven maanden levertijd zat er op de Mini Cooper S. Zeven lange maanden. De folder van Mini Cooper was helemaal versleten en het schaalmodel van de Cooper S viel bijna uit elkaar toen ik eindelijk het verlossende telefoontje van de dealer kreeg. Ik kon de Mini Cooper S afhalen. Wat een auto. Eentje om nooit meer te vergeten.

Voor de volledige test en foto's kijk je op: Driving-fun.com
coendek
Stoepsleutelaar

04 jun 2010, 10:49

heel leuk geschreven... leuk om te lezen :D
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 jun 2010, 10:50

Thanks! 8) Als is het natuurlijk geen test van mijn hand ;)
coendek
Stoepsleutelaar

04 jun 2010, 10:56

I know... maar vind het een leuk stukkie :)

In de eerste alinea staat alles wat je als Mini Cooper S koper moet weten. De rest van dit testverslag is eigenlijk alleen maar onnodige 'ruis op de lijn' waar je als Mini-rijder toch geen boodschap aan hebt.

Terug naar “MINI op het Web en in de Media”