Beschuit met (Indi) blauwe muisjes!!

Stel je hier even voor.

Meegespoten lijsten, ja of nee?

Geweldig!
4
33%
Mwah...
6
50%
Ieuw!!!
2
17%

Totaal aantal stemmen: 12
ImtiBlue
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

Beschuit met (Indi) blauwe muisjes!!

03 jun 2010, 21:18

Dear Mini-freaks,

Na lang zoeken en nadenken is uiteindelijk de spreekwoordelijke knoop doorgehakt en ben ik de trotse eigenaar van een R53!!! De auto is behoorlijk loaded en voorzien van bijna alles wat ik maar had gewild!

Heb lang moeten zoeken naar de perfecte mini, maar heb hem dan eindelijk gevonden! Ik wil gelijk ff FunkyRat en Spenki bedanken want die hebben onwijs geholpen met het kritisch nalopen van de auto bij de aankoop.

Check mijn Gallery voor wat snelle (vieze) foto's, dit weekend met het lekkere weer ga ik m'n 'kindje' wassen en dan doe ik nog wel een update!

Wat betreft de wishlist, die is op dit moment nog redelijk kort. De geldboom is nu ff kaal, dus nog fftjes wachten met de mods.

- Nieuwe lijsten voor wielkasten en bumpers(vind dit persoonlijk minder, maar laat me weten wat jullie vinden!)
- Ipod Interface
- Beek Kuurtje
- Vernieuwen dakvlag (is een beetje vaal geworden door de zon)
- ... Waarschijnlijk nog veel meer dingen die me geld gaan kosten! :wink:
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 jun 2010, 22:22

Welkom bij de club :)

lekker wagentje... mooi kleutje ook 8)

wat betreft de wielbogen... icm met andere velgen (sowieso een aanrader :P ) en een AERO pakketje vind ik het heel dik staan als ze meegespoten zijn, met de 'standaart' bumpers (die ook mooi zijn) zou ik er persoonlijk voor kiezen om ze gewoon zwart te doen...

Heel veel plezier ermee ;)

en wie weet tot meets!!

Groet,

Mark
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 jun 2010, 22:40

Welkom bij de club :lol: :P :) :D

En succes met de mod's :P
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 jun 2010, 11:21

HI! en welkom. Mooie kleur :mrgreen:

wielbogen meegespoten heeft niet mijn voorkeur maar zoals mini cabrio al aangeeft scheelt het maar net wat voor velgen eronder zitten.

Bij de meer OEM velgen en een beetje verlaging vind ik het persoonlijk mooier om ze niet meegespoten te hebben.

Afbeelding

Echter bij 'vette' velgen en flink wat lager vind ik weer erg mooi staan:

Afbeelding

dus als je wilde plannen hebt zou ik ze zo laten.... :mrgreen: en anders heb ik nog wel niet meegespoten onderdelen voor je, de hoeklijsten zeg maar...
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
ImtiBlue
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

04 jun 2010, 16:45

Hey guys, bedankt voor jullie reacties!

@Minicabrio die nieuwe schoenen komen er al aan, heb al het een en ander op het oog.
@Wall-e in die zin hier zeker geen wilde plannen mee, ik vind het persoonlijk mooier als alles netjes OEM is. Dus ik zou wel op je aanbod in willen gaan! Welke delen heb je nog allemaal liggen?
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 jun 2010, 18:22

de 4 hoekdelen, waar zeg maar die reflectoren in zitten, maar dan zonder de reflectoren. Deze heb ik namelijk net verwisseld.

Maar je kunt de jouwe ook gewoon mat/plastic zwart spuiten hoor
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
ImtiBlue
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

04 jun 2010, 19:34

Daar zat ik ook al over te twijfelen, aangezien er wat kleine gebruiksporen zitten rondom de bumpers en ik deze ook al wilde laten doen.

Iig bedankt voor de tips en ik zal je op de hoogte houden over die hoekdelen. (btw heb net ff in kijkje genomen in je gallery enne... nice!! :wink: )
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 jun 2010, 20:54

your welcome! enne thx!
Afbeelding
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 jun 2010, 13:24

welkom hiero! En dikke mini hoor.

Zie ook dat je eveneens bent aangestoken door het mini-virus, way 2 go! :lol:
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 jun 2010, 14:02

Ik ben wel fan van meegespoten randen, maar als je ze zelf liever oem hebt kan je ze mss verkopen. Zal vast wel iemand voorstander van zijn, kost namelijk wat geld om ze netjes te laten spuiten...
ImtiBlue
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

05 jun 2010, 15:10

Guys thnx voor de reacties!!

Was al een tijdje aangestoken door dit virus, maar kon de perfecte maar niet vinden. En deze bak met deze opties, kleur en etc. was meteen verkocht!

Ben voor die lijstjes wat aan het rondspeuren, heeft verder geen haast, voor nu gewoon van het heerlijke weer genieten en cruisen! :D
Marcel Always Open
Cabrio-King

06 jun 2010, 02:36

welkom bij de club van mini-gelduitgevers!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"

Terug naar “Who are U?”