Hans GP
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Welke banden komen er vanaf... Dunlop SP9000 non-runflat of runflat
Of moet ik dat aan Maaij vragen
Ziet er netjes uit HansHans schreef:Hier een foto van de wielen voor mijn winterbanden en de semi slicks voor op het circuit.. Is het wat??![]()
Deze wilde ik altijd al onder mijn cabrio hebben.. maar nu wordt dit een perfect setje voor de GP![]()

Welke banden komen er vanaf... Dunlop SP9000 non-runflat of runflat

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou, ben net terug van Beek ehne.. hij rijdt weer heerlijk! maar toch een tegenslag..de GP is zo geperfectioneerd dat er niks meer uit te halen valt.. Ik heb nu 218PK
(Beek PK
) en een koppel van 261NM ze zijn uit gegaan van de standaard file, maar deze was zo perfect dat er alleen met het gasrespons wat gerommeld kon worden en de ontstekking iets vroeger wat weer een heerlijk gasrespons geeft
maar geen extra pk's waarschijnlijk zitten deze er wel in maar vanaf 6000 toeren wordt de inlaatlucht 75graden op de bank
wat natuurlijk vermogen kost.. je ziet de grafiek ook iets afnemen vanaf 6000 toeren waar de standaard GP file normaal gesproken bij 7150 toeren zijn max vermogen zal moeten geven.. dus op de weg met rijwind moet die ongeveer 220pk hebben ofzo.. Maar de MTH file is echt een lachertje.. Ze hebben er aan gerommeld (MTH dan) maar alles was slechter geworden.. stond ook veel te rijk met grote verschillen.. zo stond die bijna te arm en zo verzoop die bijna
dus iets wat al perfect was voor het spruitstuk hebben ze verpest! Beek was totaal niet te spreken over MTH. Dus iedereen die een MTH software op zijn Mini heb zitten kan ik aanraden om bij een volgende testbankdag een emissie meting te laten doen.. En evt te laten perfectioneren met software op maat.. Ik werk niet bij Beek en heb ook geen aandelen maar deze mannen weten echt wel waar ze het over hebben
Maar voorlopig stopt hier mijn zoektocht naar meer pk's want de andere manier is hardware en daar wil ik vanaf blijven..

Laatst gewijzigd door Hans op 03 nov 2006, 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Hmmm dat is dan toch wel jammer om te horen. En tegelijkertijd wel gaaf dat ze het bij MINI al helemaal hadden gefinetuned.
iDD
jaja, hier geloof ik dus weer helemaal niets van! Kom op Hans zo kennen we je niet!Hans schreef:... Maar voorlopig stopt hier mijn zoektocht naar meer pk's want de andere manier is hardware en daar wil ik vanaf blijven..
iDD
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Je kan proberen om zelf niet mee te rijden scheeld ook weer aardig wat kilootjesHans schreef:De goedkoopste pk's zijn kilo's gewicht overboord gooien.. maar er zit niks meer in de mijneDenk eerder aan goede semi slicks en iets met de remmen..

- Number 19
- Enthousiast
Onze sponsors