maar de bumper ziet er gelikt uit!!!
Mikkie's Mini - (verkocht)
- mikkie23
- Be Mini

Bericht
Wat een K*T kentekenplaat haha zie er niet uit! Maar heb hem op de onderste grill zitten. Maar ff een show & go nr-plaat maken ofzo.
Betreft de verhouding tussen boven en onderkant. De striping wordt nog aangepast door een striping door het midden (wellicht ook over de bumper). Grill wordt nog anders en de drivinglights vind ik de ene keer wel mooi en de andere keer heb ik er zo m'n wtijfels over! Maar het gaat goed komen en de voor kant komt zeker in balance!
Thnx voor de reacties en het mee denken
Betreft de verhouding tussen boven en onderkant. De striping wordt nog aangepast door een striping door het midden (wellicht ook over de bumper). Grill wordt nog anders en de drivinglights vind ik de ene keer wel mooi en de andere keer heb ik er zo m'n wtijfels over! Maar het gaat goed komen en de voor kant komt zeker in balance!
Thnx voor de reacties en het mee denken
- mikkie23
- Be Mini

Bericht
sowieso gaat al het chroom weg....
THXxx, Kan idd niet in een keer een eind resultaat hebben maar ga nu de goede richting op.Blont-007 schreef:Knap werk, en je kan ook niet alles in een keer erop plempen.
Nu heb je een mooie basis om vanuit te werken.
Ik ga het volgen, en striping idd ff doortrekken.
sowieso gaat al het chroom weg....
- mikkie23
- Be Mini

Bericht
Iedereen heeft z'n mening en dat respecteer ik
Dat is waar, maar ik heb liever dat hij de waarheid spreekt dan zegt dat die het mooi vindt maar eigenlijk niks vindt.Fred schreef:Altijd kritiek he...GeoBem007 schreef:Mijn reactie is mss wat hard. De bumper is mooi en netjes, maar past (nog) niet in het geheel![]()
Iedereen heeft z'n mening en dat respecteer ik
- chosenfew106
- Be Mini

Bericht
Nice, ik zou de strepen er af halen en de grill vervangen door een facelift versie met zwarte lamellen.
Onze sponsors