Mini Cooper S diesel op komst.....
http://www.autoweek.nl/autonieuws/14312 ... l-op-komst
grtz.Frank
Mini Cooper S diesel op komst
- Franky2006
- 4 op een rij!
- Contacteer:
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
"Het is onzeker of de snelle diesel het ook gaat redden op de Nederlandse markt, want ons belastingklimaat is nog steeds onvriendelijk tegen kleine diesels."
Tja krijg je als je in een top-3 land woont kwa belastingdruk
Overigens ben ik benieuwd hoe zo'n diesel S rijdt.. kan me haast niet voorstellen dat het een meerwaarde oplevert behalve economisch gezien.
Tja krijg je als je in een top-3 land woont kwa belastingdruk

Overigens ben ik benieuwd hoe zo'n diesel S rijdt.. kan me haast niet voorstellen dat het een meerwaarde oplevert behalve economisch gezien.
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
of het nu 136 pk of 143 pk wordt, hij zal alsnog makkelijk richting de 177 pk moeten kunnen via Beek o.i.d.
Laat staan als die nog verder kan
Ik vrees dan eerder voor het bestaan van de Cooper S, want een MINI met zo'n brok vermogen slaat natuurlijk nergens op
Laat staan als die nog verder kan

Ik vrees dan eerder voor het bestaan van de Cooper S, want een MINI met zo'n brok vermogen slaat natuurlijk nergens op

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als het echt de diesel is uit de 116d ed.. Die klinkt een pak 'aantrekkelijker' dan het huidig PSA-product.
Mss is het de bedoeling om zowel een exemplaar te downtunen in de Cooper D-range en eentje te hebben hogerop, tegen de 150pk...
En het zal me verbazen als ze met PSA gaan samenwerken voor die 3 cilinders.. Heb al vaker gelezen dat BMW zelf op zijn eigen werkt voor de ontwikkeling van die 3-cil..
Mss is het de bedoeling om zowel een exemplaar te downtunen in de Cooper D-range en eentje te hebben hogerop, tegen de 150pk...
En het zal me verbazen als ze met PSA gaan samenwerken voor die 3 cilinders.. Heb al vaker gelezen dat BMW zelf op zijn eigen werkt voor de ontwikkeling van die 3-cil..
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Toch zonde als je hierop al de antwoorden weet en je mond moet houden
Ik verklap 1 ding... Verwacht er niet teveel van! Het word een Cooper D in S en geen Cooper S in D, laat dit even duidelijk zijn!!

Ik verklap 1 ding... Verwacht er niet teveel van! Het word een Cooper D in S en geen Cooper S in D, laat dit even duidelijk zijn!!

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Onze sponsors