Niet dat 'wij' MINI rijders echt last hebben van bumper klevers, maar soms heb je van die lastige gasten in een ford transit die maar achter je blijven kleven. hier de oplossing thehoffmangroup.com
Ik lees hier en daar dat er nog ongeveer 35 euro extra kosten aan verbonden zitten aan andere onderdelen, maar ik zou zoiets toch wel heel graag willen hebben.
Iemand al ervaring met iets dergelijks?
iDD
Bumperklevers?
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo hebben veel van die nieuwe 520pk standaard Gallardo's al soms een vlammetje. Als je er een Hamann uitlaat onder legt is het helemaal smeulen! Ziet er overigens stoer uit! Zal eens kijken of ik het filmpje ergens kan vinden.
Het filmpje
Het filmpje

- Sid
- Volledig MINI minded!
Bericht 
overigens niet echt makkelijk als je hier kijkt: http://www.thehoffmangroup.com/THG/file ... /FLAME.pdf
Re: Bumperklevers?
als ik je nog even wacht gaan we die samen inbouweniDarkDesign schreef: Iemand al ervaring met iets dergelijks?
iDD

overigens niet echt makkelijk als je hier kijkt: http://www.thehoffmangroup.com/THG/file ... /FLAME.pdf
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Groupbuy?
iDD...... laat maar horen als je zover bent
Re: Bumperklevers?
Sid schreef:als ik je nog even wacht gaan we die samen inbouwen :mrgreeiDarkDesign schreef: Iemand al ervaring met iets dergelijks?
iDD
Groupbuy?

iDD...... laat maar horen als je zover bent
- iDarkDesign
- Transformer
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
dan moeten we een andere oplossing gaan verzinnen Sid. Een gesloten systeem misschien?
iDD
Zoals iedere auto sinds 1983 ofzo! Wat jammer....Sid schreef:...en daarnaast over een katalysator beschikt.
dan moeten we een andere oplossing gaan verzinnen Sid. Een gesloten systeem misschien?
iDD
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ iDD: ze hebben ook van die bordjes voor op de hoedenplank die je kunt activeren met een eigen bedachte tekst:
bijv. OPGELET! NIET VOLGEN!
Je kent ze wel van wegmisbruikers
Wedden dat ze meteen afremmen?
bijv. OPGELET! NIET VOLGEN!
Je kent ze wel van wegmisbruikers

Wedden dat ze meteen afremmen?
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Onze sponsors