Hmmm....Handy Dandy....
gaan we is kijken (APN wel gechecked btw)
Maar misschien omdat ik n vodafone prepaid heb gebruikt? (blijft een test he...)
Het Apple topic
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
zo, na 2 uur pruttelen is de update gedaan 
Mn Mac is voor het eerst vastgelopen...echter na een harde reset doet hij het weer, dus ik kan er weer tegen

Mn Mac is voor het eerst vastgelopen...echter na een harde reset doet hij het weer, dus ik kan er weer tegen

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
haha..ja wel hoor, maar ik moet bekennen dat ik slaap ben gesukkeld.
na twee uur werd ik wakker en zag ik een blauw scherm met het "wacht" rondje...dit bleef zo staan, terwijl ook mn toetsenbord verlicht was...
Nog even laten staan zo, maar uiteindelijk dus een harde reset gegeven.
na twee uur werd ik wakker en zag ik een blauw scherm met het "wacht" rondje...dit bleef zo staan, terwijl ook mn toetsenbord verlicht was...
Nog even laten staan zo, maar uiteindelijk dus een harde reset gegeven.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Guys
Ik heb nadat ik versie 5 van safari heb geïnstalleerd het fenomeen dat wanneer ik een pagina refresh niet alleen de huidige tab wordt ververst, maar ook worden tabs geopend die ik even daarvoor dmv het kruisje op de desbetreffende tabs heb gesloten..
Nou ben ik natuurlijk het braafste jongetje van de klas, maar toch is het niet handig als gesloten tabs uit zichtzelf weer openen
Kan ik dit ergens uitzetten?
Ik heb nadat ik versie 5 van safari heb geïnstalleerd het fenomeen dat wanneer ik een pagina refresh niet alleen de huidige tab wordt ververst, maar ook worden tabs geopend die ik even daarvoor dmv het kruisje op de desbetreffende tabs heb gesloten..
Nou ben ik natuurlijk het braafste jongetje van de klas, maar toch is het niet handig als gesloten tabs uit zichtzelf weer openen

Kan ik dit ergens uitzetten?
- @mr
- Bijna verslaafd
Bericht
Als bij de pagina die je hebt geopend automatisch nieuwe tabs openen, zullen bij een refresh diezelfde tabs ook weer openen. Het is namelijk net alsof je een pagina opnieuw laadt.
Pop-up vensters kun je wel vermijden door boven in de balk naar Safari / Blokkeer pop-up vensters te gaan (afhankelijk van de taalinstelling, dit graag wijzigen in de taal die je gebruikt ;-) )
Pop-up vensters kun je wel vermijden door boven in de balk naar Safari / Blokkeer pop-up vensters te gaan (afhankelijk van de taalinstelling, dit graag wijzigen in de taal die je gebruikt ;-) )
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Dat is logisch, maar ik heb bv vier verschillende sites open. Ik sluit er een af dmv wegklikken tab. Als ik dan 1 van de drie overgebleven tabs refresh (bv topic op forum) dan opent de vierde tab, die ik dus gesloten had, ook weer.
Onze sponsors