Shag's Pure Silver R53

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 mei 2010, 17:39

Zo, de afspraak voor een grote beurt is gemaakt! 25 juni @ Ekris Arnhem.
Mevrouw aan de telefoon vroeg wanneer de laatste beurt is geweest en wat er toen gebeurd is. Boekje erbij, 11 nov 2007 waarbij microfilter en olie zijn vervangen. Alweer een poosje geleden dus maar sindsdien heeft de mini amper 20.000 gereden.
Neem aan dat het nu dus gaat om "inspectie II". Bij eerder informeren bleek zo'n grote beurt 450 te kosten. Doe er gelijk maar APK bij ookal loopt deze nog tot februari. Blijft de mini in elk geval dealeronderhouden.

benieuwd hoe hij zich houdt! :D
sander_r53
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 jun 2010, 23:01

Had je ook problemen met dealer Bert Story in Nijmegen dat je nu naar Ekris in Arnhem gaat?
Ben benieuwd naar je bevindingen daar... wellicht dat ik dan daar ook 'ns naartoe ga.
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 jun 2010, 09:07

nouja, problemen...

ik kwam daar omdat ik mijn dagrijverlichting uitgeschakeld wou hebben. Is vrij gangbaar. Alleen toen ik daar ernaar informeerde werd ik een beetje aangekeken zo van "waar heb je het over". vervolgens gingen ze het aan de mini expert des huize vragen en die wist ook niet wat ik bedoelde.. kwestie van "auto uitlezen en kijken of er iets niet klopt" met andere woorden geld uit m'n zak kloppen. Toen Ekris Arnhem gebeld en daar wist men precies wat ik bedoelde en konden ze me gelijk vertellen wat het zou gaan kosten. Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat ze bij bert story echt geen idee hadden wat ik bedoelde.. bij ekris keurig netjes geholpen dusja dan ook maar de grote beurt daar!
sander_r53
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 jun 2010, 09:55

Bij mij exact hetzelfde verhaal. Ook mijn eerste vraag die dagrijverlichting. Begon dat kereltje heel vreemd te lachen met nog zo'n figuur op de achtergrond: ''hahaha, hoor je dat, hij wil z'n dagrijverlichting uitschakelen'' . Kan daar al echt niet tegen... maar goed.

Zie je bolide trouwens wel elke morgen staan op de oprit wanneer ik op weg ben naar m'n werk (Radboud) :) Ziet er nice uit
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 jun 2010, 17:01

sander_r53 schreef:Bij mij exact hetzelfde verhaal. Ook mijn eerste vraag die dagrijverlichting. Begon dat kereltje heel vreemd te lachen met nog zo'n figuur op de achtergrond: ''hahaha, hoor je dat, hij wil z'n dagrijverlichting uitschakelen'' . Kan daar al echt niet tegen... maar goed.

Zie je bolide trouwens wel elke morgen staan op de oprit wanneer ik op weg ben naar m'n werk (Radboud) :) Ziet er nice uit
Ben ik dus niet de enige die met een zogenaamd vreemd verhaal binnenkwam... maargoed, elke dealer krijgt van mij een kans en deze is bij bert helaas voorbij dus nu gaan we vrolijk naar ekris. Daar overigens netjes geholpen toen het zover was, vriendelijke mensen. Als de grote beurt daar geweest is zal ik uiteraard weer mijn verhaal doen.

En thanks voor het compliment :icon_top:
Heb de mini vandaag weer eens gewassen. was niet echt smerig maar zo'n dikke laag zand/stof... moet gewoon shinen! :D

Als je een keer komt aanwaaien kunnen we een kleine meet doen, wellicht dat mini poeper ook interesse heeft aangezien ik die vaak voorbij zie rijden. Woon dan ook nogal centraal :lol:
sander_r53
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 jun 2010, 23:01

He, dat is gaaf! Gaan we doen :D
Zit nu even druk met tentamens... (Beek kuurtje laat ook al op zich wachten nu :( ) maar daarna komt dat helemaal goed 8)

Houden contact....
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 jun 2010, 13:18

zelfde verhaal hier, 3 tentamens coming up! :lol:
ben als het goed is 16 juni klaar, dan hebben we weer zeeën van tijd 8)
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 jun 2010, 23:02

Komen al zes jaar bij die dealer; geen problemen.
Tja, het echte MINI gebeuren zit in vestiging Waardenburg.
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jun 2010, 22:11

Afbeelding

1:43... Gefopt! :mrgreen:
(gescoord via MP, vond 'm wel geinig)

Wel een shootje gedaan hier in de buurt nabij het zweefvliegveld. Crappy kwaliteit (telefoonfoto's) maar ach.. Zat ook een lag stof op de auto maar was te laat om hem nog ff snel af te spuiten.

here goes!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Komen spoedig ook wat mods op, dan uiteraard meer foto's!
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jun 2010, 22:52

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: >) lache

lekker bakkie Sjaak, staat er goed bij! mooie plaatjes
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
sander_r53
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jun 2010, 23:07

Had je een ladder bij je? ;)
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jun 2010, 23:13

Nah, kwestie van hoog boven je hoofd houden en op goed geluk wat klikken :lol:
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 jun 2010, 00:11

Blijft een strakke MINI 8) 8)
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 jun 2010, 00:47

Echt een dikke MINI, Sjaak 8)! Zo gaaf, dat carbon :icon_top:!
Afbeelding
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 jun 2010, 23:49

En nog meer carbon! Met dank aan Menno :icon_top:

de JCW carbon ringen! Kon het niet laten, gelijk maar gemonteerd...foto niet al te best maar het moge duidelijk zijn.

Afbeelding

Ook de JCW strut op gehaald bij Ida (Waarvoor eveneens dank :icon_top: ) maar deze zal ik morgen monteren.

Terug naar “Show your ride”