Chris heeft me niets belooft qua PK's. Wel heeft ie belooft dat ie lekker gaat klinken en wat sneller naar de 100 gaat. Verder zullen we zien. Pulley, Chip, Uitlaat en airbox.
iDD
Hans GP
- iDarkDesign
- Transformer
- Number 19
- Enthousiast
Bericht
Ik vraag me altijd af in welke mate tuning de acceleratie verbetert?
Ik heb gehoord dat getunede MCS'en toch steeds trager optrekken dan JCW's. Is dit dan omdat er nog meer mechanisch vervangen wordt (cilinderkop, supercharger,...)
Had eigenlijk met een chrono moeten meten vóór en na tuning.
Wat voor uitlaat en airbox?iDarkDesign schreef:Chris heeft me niets belooft qua PK's. Wel heeft ie belooft dat ie lekker gaat klinken en wat sneller naar de 100 gaat. Verder zullen we zien. Pulley, Chip, Uitlaat en airbox.
iDD
Ik vraag me altijd af in welke mate tuning de acceleratie verbetert?
Ik heb gehoord dat getunede MCS'en toch steeds trager optrekken dan JCW's. Is dit dan omdat er nog meer mechanisch vervangen wordt (cilinderkop, supercharger,...)
Had eigenlijk met een chrono moeten meten vóór en na tuning.
- Number 19
- Enthousiast
- iDarkDesign
- Transformer
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ahum.. net gebeld door Dubbelsteyn. Als ik binnenkort in de buurt ben even mijn velgen laten controleren op haarscheurtjes
Er zitten verkeerde produktievelgen tussen.. Deze haarscheurtjes kunnen alleen ontstaan bij rijders die hun GP voor zeer sportief gebruik gebruiken.. tja.. daar hoor ik dus ook bij met mijn 9000km voorbanden..
Toch ff netjes dat ze even bellen.. maarja nu moet ik mijn favoriete bocht maar met 80 nemen ipv 120 

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik kwam net op internet foto's tegen van een Nederlandse GP waar flink veel aan veranderd is. Wat me zo opvalt zijn de zwarte spiegelkappen, de grille, de randen om de wielkasten, de luchthapper, de roosters van de zijknipperlichten, de handgreep boven de nummerplaat achter en de logo's op de kofferklep die verwijderd zijn. Ik moet zeggen dat ik hem origineel mooier vind.

Onze sponsors