Mikkie's Mini - (verkocht)
- chosenfew106
- Be Mini
Bericht
Top zeg, ziet er al weer een stuk dikker uit. Je kan de ringen rond de koplamp ook nog zwart spuiten...
- mikkie23
- Be Mini
Bericht
Weet iemand trouwens wat het max is wat ik kan nemen kwa accu? Ik heb het gevoel dat de mijne te zwak is, lichten zie ik het aan die zijn zwak en bewegen met de toerental mee zeg maar. Als ik rij geen probleem.
Heb mn accu laten uitmeten en die is nog goed volgens hen. Ik wil een wat zwaardere accu ze boden mij een 54ah aan en eventueel een 60ah is 60 max? of is dat ruim voldoende, heb wel een woofer etc in de auto.
Heb mn accu laten uitmeten en die is nog goed volgens hen. Ik wil een wat zwaardere accu ze boden mij een 54ah aan en eventueel een 60ah is 60 max? of is dat ruim voldoende, heb wel een woofer etc in de auto.
- Skip
- Mod virus alert!
Bericht
Ringen zou ik PW spuiten, zwart lijkt 'ie net een panda..
Ziet er zeker beter uit !mikkie23 schreef:Thnxchosenfew106 schreef:Top zeg, ziet er al weer een stuk dikker uit. Je kan de ringen rond de koplamp ook nog zwart spuiten...
Ja zit te twijfelen zwart of PW (nog steeds)

- mikkie23
- Be Mini
Bericht
jah idd, ik zat ook aan PW te denken anders wordt het weer zo druk en panda oogjes lolSkip schreef:Ziet er zeker beter uit !mikkie23 schreef:Thnxchosenfew106 schreef:Top zeg, ziet er al weer een stuk dikker uit. Je kan de ringen rond de koplamp ook nog zwart spuiten...
Ja zit te twijfelen zwart of PW (nog steeds)Ringen zou ik PW spuiten, zwart lijkt 'ie net een panda..
![]()
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi Michael
Staat echt veel beter!

Staat echt veel beter!
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____