maus zijn bonkey is end of story..... samenvatting p 122
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
inderdaad, genoeg blauwe op het forumWoK schreef:Denk ook wel dat er gegadigden zijn voor de opties...

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
De waarde van de auto wordt niet meer met de aftermarket opties. Oftewel de waarde blijft hetzelfde met aftermarket opties, zodat je de aftermarket dingen rustig los kan verkopen. Ik was in een paar dagen alles kwijt. Alleen de auto nog 
Succes met de verkoop! Maar wel erg zonde natuurlijk.
iDD

Succes met de verkoop! Maar wel erg zonde natuurlijk.
iDD
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat ik hierboven ook al lees, gewoon eens kijken of je hem zo kunt verkopen, zo niet dan strippen zo wel, dan misschien niet de hoofdprijs vangen maar wel leuk een unieke Mini verkocht.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Als je echt serieus bent qua verkoop, de boel ombouwen naar stock en de onderdelen los verkopen. Alleen de wielen zijn al vele malen meer waard dan dat je voor het geheel aan mods terugkrijgt wanneer je alles erop laat zitten...
En nu..eindelijk de dikke Golf V?
Helaas idd het geval. De dealer bood zelf MINDER met alle mods eropWoosh! schreef:i
Dit had GreyCooperS geloof ik ook toen hij z'n MINI verkocht, met of zonder mods, zat bijna geen verschil in qua waarde..
Dan kan je beter je mods zelf verkopen denk ik...
!

Als je echt serieus bent qua verkoop, de boel ombouwen naar stock en de onderdelen los verkopen. Alleen de wielen zijn al vele malen meer waard dan dat je voor het geheel aan mods terugkrijgt wanneer je alles erop laat zitten...
En nu..eindelijk de dikke Golf V?

- maus105
- Bonkey
Bericht
Hebben is het einde van het genot. Tuurlijk ben ik er nog wel blij mee maar er is zo weinig meer te doen. Me doel is bereikt.
Vroeger verklaarde ik mensen die hem helemaal pimpte en hem dan wilde verkopen voor gek maar nu snap ik het! Je valt gewoon een beetje in een gat
Maar mijn liefde voor mini's is wel zo groot dat die het wint van de vw denk ik
Kijk het liefst verkoop ik hem zo aan iemand zodat het concept in stand blijft maar ik denk ook dat dat bijna niet te doen is zoals de meeste mensen al zeggen.
We zullen zien
Vroeger verklaarde ik mensen die hem helemaal pimpte en hem dan wilde verkopen voor gek maar nu snap ik het! Je valt gewoon een beetje in een gat

Kijk het liefst verkoop ik hem zo aan iemand zodat het concept in stand blijft maar ik denk ook dat dat bijna niet te doen is zoals de meeste mensen al zeggen.
We zullen zien

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Twee soorten kijkwijze vanuit potentiële kopers:
Gepimpte MINI; "Zal wel een sjappie zijn die alleen maar keihard knalt met die wagen, daar kan vanalles aan mankeren door dat racen......laat maar"
Gepimpte MINI; "Die jongen heeft veel tijd, moeite en geld in die auto gestoken, hij zal er wel erg zuinig mee zijn....die wil ik wel hebben."
Gepimpte MINI; "Zal wel een sjappie zijn die alleen maar keihard knalt met die wagen, daar kan vanalles aan mankeren door dat racen......laat maar"
Gepimpte MINI; "Die jongen heeft veel tijd, moeite en geld in die auto gestoken, hij zal er wel erg zuinig mee zijn....die wil ik wel hebben."
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Je kan allicht ff hier een balletje opwerpen met de spullen die je kan demonteren, kijken of er animo voor is (lijstje?). Kan je altijd nog bepalen of je het laat zitten of meeverkoopt met de auto.
Als je weer voor een MINI gaat zou ik zeker een paar zaken houden
Als je weer voor een MINI gaat zou ik zeker een paar zaken houden

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Onze sponsors