Hij verbruikt geen olie, is volgens mij gewoon even het 'schoonblazen' van de motorbiermagnaat schreef:Verbruikt hij ook olie? Die blauwe wolken kunnen nooit goed zijn!

Hij verbruikt geen olie, is volgens mij gewoon even het 'schoonblazen' van de motorbiermagnaat schreef:Verbruikt hij ook olie? Die blauwe wolken kunnen nooit goed zijn!
x2. Die van mij gooit er ook van die wolken uit, maar verbuikt geen olie. Zal wel R56 dingetje zijn.parklaneworks schreef:Hij verbruikt geen olie, is volgens mij gewoon even het 'schoonblazen' van de motorbiermagnaat schreef:Verbruikt hij ook olie? Die blauwe wolken kunnen nooit goed zijn!!
ebay. bij zoekterm doe je "led R53" of "led R56" en bingo. Ik heb hier nog een setje liggen voor een R53. Ter overname (is eigenlijk van Menno, maar liggen bij mij en mogen in de verkoop)Garta schreef:Gaaf die knipperlichten, waar te doen, krijgen of info?
Dat is altijd een goed plan, we babbelen heel wat af en de koffie staat altijd klaarA.J. the schnitzz schreef: tijd om eens met beek te gaan babbelen voor mij![]()
In september ben ik duidelijk van de partij!!!Beek Auto Racing schreef:Dat is altijd een goed plan, we babbelen heel wat af en de koffie staat altijd klaarA.J. the schnitzz schreef: tijd om eens met beek te gaan babbelen voor mij![]()
Gewoon wat vocht uit de uitlaat waardoor de lens van de camera eventjes beslaat...mushrop schreef:x2. Die van mij gooit er ook van die wolken uit, maar verbuikt geen olie. Zal wel R56 dingetje zijn.parklaneworks schreef:Hij verbruikt geen olie, is volgens mij gewoon even het 'schoonblazen' van de motorbiermagnaat schreef:Verbruikt hij ook olie? Die blauwe wolken kunnen nooit goed zijn!!
Coole mod trouwens die spiegels![]()
Onze sponsors