Geen maken jongens! Ik vind het hartstikke leuk om met mensen een ritje te maken en helemaal als daar een paar mooie foto's tegenover staan! Maar kan nou eenmaal niet iedereen tegelijk rijden. (en dat wil ik ook helemaal niet! )
Dat ze zo schoon is komt voornamelijk omdat ik nu binnen parkeer en niet meer onder bomen sta iedere dag. (luizenkak, etc) Dat scheelt echt enorm.
Dat lampje had ik ook altijd in m'n MINI. Uiteindelijk verholpen. Ik rij zometeen even langs van der Kooi om te laten kijken.
Heb afgelopen weekend nog gekeken of ik 'um kon spotten, maar zaten of niet aan de juiste gracht, of je was weg, of je stond binnen. Ik geloof optie 2!!
Vandaag heb ik het dan eindelijk voor elkaar gekregen om de achterkant uit te laten breken. 2x en maar heel kort (maar krachtig) even. Het was echt de bedoeling ook. Wat een heerlijk gevoel is dat.
Ook echt gereden om opgepakt te worden. Wat een heerlijke symfonie boven de 5k toeren als die 2e nokkenas begint te toeren!
Maar feit is feit. Er mag best een sportuitlaatje onder. Beetje meer sound is zeer welkom.