JunkyXL … verkocht ...

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 jun 2010, 11:59

MaVaEe schreef:Inderdaad een beetje rare manier van zaken doen... :s
x2 :s :evil:
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jun 2010, 12:01

Daar ben je mooi klaar mee, Jelle :s! Dan denk je hier op een forum met alleen maar liefhebbers veilig zaken te kunnen doen... Valt dus weer even flink tegen :mad:.

Ik hoop dat je snel een goed setje veren onder je MINI hebt. Succes!
Afbeelding
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jun 2010, 12:02

Hans schreef:Wie is dit dan!? Gewoon met naam op het forum zetten..
bij deze; Arthur Terwan
Ossie
The Calendar Guy

24 jun 2010, 12:09

Als je toch bezig bent: op Facebook met foto en al. :klap

Maar goed, voor die 40,- het schip in gaan is tot daar aan toe, maar de montage is flink duurder. Is er niemand die zo coulant is om Jelle te matsen?
Om het club gevoel op en top te optimaliseren? Als ik een brug en gereedschap had dan wist ik het wel. :wink:
Afbeelding
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

24 jun 2010, 12:30

Ossie schreef:Maar goed, voor die 40,- het schip in gaan is tot daar aan toe, maar de montage is flink duurder. Is er niemand die zo coulant is om Jelle te matsen?
Om het club gevoel op en top te optimaliseren? Als ik een brug en gereedschap had dan wist ik het wel. :wink:
Ik wil hem met alle liefde helpen, maar ik heb idd geen brug.
Ik kan eventueel wel aan twee mooie pootjes komen om de MINI op te zetten, dan gaat het ook wel :)
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
MaVaEe
Koeien-teller

24 jun 2010, 12:31

Hij heeft ook gewoon Hyves hoor die niet gesloten is! :mrgreen:
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

24 jun 2010, 12:36

MaVaEe schreef:Hij heeft ook gewoon Hyves hoor die niet gesloten is! :mrgreen:
>) >) >) >)
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 jun 2010, 12:40

Wat een l*l! Ik zou erhen rijden en de veren teruggeven, het geld mag hij dan ook houden. Overigens zou ik niet aanbellen om veren terug te geven maar keihard door de woonkamerruit naar binnen smijten!

Laat dit een waarschuwing zijn, want dit doe(n) ik/wij echt! Kom uit een familie dat eerlijk handelen in zijn tenen heeft zitten. :evil:
Brug is niet nodig om veren te vervangen! Anders rij je ff via Dld deze kant op... Heb gereedschap, krik en vier bokken.
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 jun 2010, 12:43

JunkyXL schreef:gaat denk ik niet gebeuren op korte termijn...

remt goed, maar neit extreem zodat je moet oppassen met aanraken rempedaal... zeker wel n stuk beter!

jj
Dat vindt ik juist heel goed. Anders rijd dat echt niet fijn. Maar moet je maar eens een keer even vanaf 80 ofzo vol op de rem trappen :shock: En vast blijven houden. Had laatst met een slip cursus leren remmen voor noodstoppen stapte daarna in de mini met de AP's nou dat is echt niet normaal hoor. Gewoon keihard stampen nou dan bijten de klauwen de schijven vast! 8)

Maar echt wat triest zeg!!!!!!!! Idd gewoon geld terug ontvangen.. ..

Hopenlijk leest MINI_JCW dit nu allemaal!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jun 2010, 16:21

Wat een kl*tesituatie Jelle. Bijzonder jammer dat er van dit soort klojo's ook hier op dit forum zitten. Het moet voor hem toch niet teveel moeite zijn om gewoon die veren terug te nemen, het gaat potdomme om 4 tientjes. Wat een mafkees zeg.

Ik heb hier ook nog 2 bokjes staan, mocht je die nodig hebben dan wil ik ze zondag wel meenemen. Laat maar weten!

Suc6 in ieder geval.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
WoK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jun 2010, 16:39

:evil:
En dat zou dus het verschil moeten zijn tussen een " marktplaats" verkoop. En verkoop tussen club leden....

Heb al vaker akkefietjes gehoord over kofferbak handel (om t maar zo te noemen) wat niet altijd even goed opgelost wordt...
Maar dit slaat echt helemaal nergens op (vanwege het kostenplaatje)

Trouwens.....500 Euro voor het er onder zetten vind ik aardig aan de prijs....
RobbeDoes
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jun 2010, 17:09

jeetje wat een k*t verhaal.

dat die gast geen schuldgevoel heeft....want dat zou een ´normaal´ mens lijkt mij wel hebben.

succes met afhandelen ! en zoeke naar een goed setje veren

grtz
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jun 2010, 17:34

WoK schreef: Trouwens.....500 Euro voor het er onder zetten vind ik aardig aan de prijs....
190 ex btw eronder
190 ex eronder weg
40 voor de veren, kom je rond de 500 uit...
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jun 2010, 17:58

damn, lekkere gang van zaken hier.

" daarop kreeg ik zijn laatste email;
De veringen zijn al meer dan 6 weken geleden geleverd. Ik kan nu niet meer controleren of de veringenwaar jij over spreekt de veringen zijn die ik aan jou geleverd heb.
Volgens de geldende wetgeving je moet binnen een bepaalde tijd reclameren over goederen die je gekocht en geleverd hebt gekregen
Deze termijn is inmiddels overschreden. "

Oh is dat zo?

"pakt de wet erbij"

Ik lees de wet anders:

art. 6:74 BW (Wanprestatie)
"Iedere tekortkoming in de nakoming van een verbintenis verplicht de schuldenaar de schade die de schuldeiser daardoor lijdt te vergoeden, tenzij de tekortkoming de schuldenaar niet kan worden toegerekend.”

Ontbinding van een overeenkomst, 6:265 BW: “ Iedere tekortkoming van een partij in de nakoming van een van haar verbintenissen geeft aan de wederpartij de bevoegdheid om de overeenkomst geheel of gedeeltelijk te ontbinden.”.

Tekortkoming is hier dat er een product geleverd wordt wat niet voldoet aan wat is overeengekomen. Ligt er nogal dik bovenop. Rechtvaardigt het gebrek ontbinding? Ja, het product is in z’n geheel niet goed. Zou anders zijn als er bijv. een krasje op zou zitten…dan is het niet redelijk om gelijk de deal te breken. Verkoper moet dus niet zeiken en gewoon z’n shit terugnemen, en het geld netjes terugbetalen.

Oja, wat dat reclameren betreft...als verkoper dit soort termen gaat gebruiken, raad ik hem aan het ook gelijk goed te doen.

Recht van reclame kan alleen ingeroepen worden door de verkopende partij indien de prijs niet betaald zou zijn. Is hier dus niet van toepassing. zie 7:39 jo 7:44 BW :lol:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jun 2010, 18:03

handig, zo'n rechtenstudent :icon_top: Ben benieuwd wat meneer mini_jcw daar op te zeggen heeft.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”