Maar goed, ieder z'n ding. En mijn ding is MINI
Peugeot RCZ testverslagje
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Eigenlijk snap ik niet zo goed dat mensen hem niet mooi vinden. De Audi TT vind iedereen fantastisch, dit ding lijkt er op, maar wordt dan weer niet mooi gevonden....vreemd. Ik zou zo'n RCZ zelf niet direct kopen, maar nadat we er in gereden hebben, viel 'ie me 100% mee. En ik vind 'm eigenlijk een heel stuk mooier dan zo saaie TT, hier zit tenminste nog een beetje sjeu aan.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- wall-e
- Volledig MINI minded!

Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Mooi verslag Mats, leest lekker weg. Ik vind het een mooie toevoeging aan het straatbeeld dit bakkie!
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- A.J. the schnitzz
- 4 op een rij!

Bericht
Mooi verslag heren!!!
Alleen ik vind het net een opgeleukte TT, maar dan ben ik ookabsoluut geen audi fan... dus doe mij maar een mini
Alleen ik vind het net een opgeleukte TT, maar dan ben ik ookabsoluut geen audi fan... dus doe mij maar een mini
Een dag niet gereden is een dag niet genoten!
- Sepp
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Ik kan hem om te zien zeker waarderen. Ik vind het wellicht de mooiste Peugeot tot nu toe. Maar ja...ben geen liefhebber van het merk en dat zou mij doen besluiten toch een andere auto te kiezen. Ik vind het wel goed dat Peugeot qua design iets spectaculairs durft neer te zetten.
Laatst gewijzigd door Sepp op 24 jun 2010, 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.

"We've got a thing that's called...MINI love"
- JunkyXL
- Volledig MINI minded!

Bericht
weet niet of hij er l tussenstaat, maar nog n verslag
http://ww2.autoscout24.nl/magazine/mz_h ... -CW29-2010
http://ww2.autoscout24.nl/magazine/mz_h ... -CW29-2010
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Wij hebben hem dinsdag gehad hier voor ontwikkeling en wat een wereld kar!!
1 hijs mooier dan de TT
stuurt beter dan de TT
goedkoper dan de TT
aparter dan de TT
om maar niet te spreken over de 350z
Chiel bos heeft de auto even flink uitgetest en was zeeeeer maar dan ook zeeeeer onder de indruk... zeg niet dat hij "all-knowing" is maar als iemand verstand heeft van auto's en rijden... is hij het wel!
wat een geweldige auto met super coole opties..
1 hijs mooier dan de TT
stuurt beter dan de TT
goedkoper dan de TT
aparter dan de TT
om maar niet te spreken over de 350z
Chiel bos heeft de auto even flink uitgetest en was zeeeeer maar dan ook zeeeeer onder de indruk... zeg niet dat hij "all-knowing" is maar als iemand verstand heeft van auto's en rijden... is hij het wel!
wat een geweldige auto met super coole opties..
- JunkyXL
- Volledig MINI minded!

Bericht
naise.....
maar voor hier is toch ook belangrijk of er mod opties komen.... ik gok lang niet zo uitgebreid als de mini, maar dat kan nog volgen in de aftermarket ... maar goed, dat zal ook wel weer afhangen van de populariteit en salescijfers...
j
maar voor hier is toch ook belangrijk of er mod opties komen.... ik gok lang niet zo uitgebreid als de mini, maar dat kan nog volgen in de aftermarket ... maar goed, dat zal ook wel weer afhangen van de populariteit en salescijfers...
j
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht

@junky... MINI steekt wat mods met kop en schouders boven alles uit.. het is een compleet ander kaliber.. neemt niet weg dat ik de RCZ een HEEL vet en te betallen bakkie vind met een eigen smoel die je niet vaak ziet!
+ ik ben ervan overtuigd dat als je een test doet over wegligging enz dat je serieus moet kunnen sturen... ervaring etc.. Ik durf te zeggen dat ik best een aardig potje kan sturen maar als ik een echte chaffeur in mijn auto laat rijden... zie ik echt het verschil
zeker nog niet in gereden met dikke motor... stuur serieus beter dan een TT en praat veel meer met de bestuurderHarmar schreef:Vind het net een misvormd oud model Audi TT.![]()
Nog iets fouts aan deze wagen, gezien dit verslag. Het oogt sportief maar is het niet.![]()
Sorry, Mats maar verkoop je Peugeots?
@junky... MINI steekt wat mods met kop en schouders boven alles uit.. het is een compleet ander kaliber.. neemt niet weg dat ik de RCZ een HEEL vet en te betallen bakkie vind met een eigen smoel die je niet vaak ziet!
+ ik ben ervan overtuigd dat als je een test doet over wegligging enz dat je serieus moet kunnen sturen... ervaring etc.. Ik durf te zeggen dat ik best een aardig potje kan sturen maar als ik een echte chaffeur in mijn auto laat rijden... zie ik echt het verschil
Onze sponsors