zal em dat es sturen per hyves, facebook, meel, sms, en .....
thx!!
JunkyXL … verkocht ...
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
het is inderdaad jammer dat het zo loopt... en dat je er op deze wijze achter moet komen. ik hoop dat de verkoper je gewoon op een nette en eerlijke wijze tegemoet komt, maargoed, mensen... zijn vaak onbetrouwbaar
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Aantje
- Bijna verslaafd
Bericht
Vervelend man!
@JunkyXL, Woosh! geeft aan die die z'n assistent moet hebben
...Wil best een keer stoepsleutelen binnenkort alleen dan niet in Almelo
Tijd die ik met hulp nodig heb is ongeveer 2,5 uur. Zelf te huren zijn veerspanners en een garagekrik
?
@JunkyXL, Woosh! geeft aan die die z'n assistent moet hebben

Tijd die ik met hulp nodig heb is ongeveer 2,5 uur. Zelf te huren zijn veerspanners en een garagekrik

Wat, met je handen in je zakken staan toekijken hoe iemand anders het werk doetWoosh! schreef:
Maar ik doe het graag hoor

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
@sjaak
Daar dacht ik ook aan!, alleen is de verkopende partij een Belg.... En ik weet effe net precies hoe het dan geregled is
@Woosh, Aantje, Jelle
Mochten jullie hulp nodig hebben....
Heb dat nog nooit gedaan, maar beetje sleutelen lijkt me wel leuk.
Daar dacht ik ook aan!, alleen is de verkopende partij een Belg.... En ik weet effe net precies hoe het dan geregled is

@Woosh, Aantje, Jelle
Mochten jullie hulp nodig hebben....

- Aantje
- Bijna verslaafd
Bericht
Wil de jouwe dan best meenemen dan....!Sven schreef:@sjaak
Daar dacht ik ook aan!, alleen is de verkopende partij een Belg.... En ik weet effe net precies hoe het dan geregled is![]()
@Woosh, Aantje, Jelle
Mochten jullie hulp nodig hebben....![]()
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zoniet dan zal het Belgisch recht nog steeds grotendeels overeenkomen gezien het verdragenrecht.
Aanpakken die hap!
Maakt in principe niks uit, kopende partij is NL..kan zich beroepen op de rechter hier. tenzij er algemene voorwaarden o.i.d. gehanteerd zijn maar dat zal wel niet aangezien het geen prof. partij betreft. daarbij, als het product op dit forum is aangeboden, en dit een NL site is zal ook het NL recht van toepassing zijn.Mini Poeper schreef:Is wel NL recht... Hoe zit B recht in elkaar?
MP pakt ook ff zijn wetboeken erbij...
Zoniet dan zal het Belgisch recht nog steeds grotendeels overeenkomen gezien het verdragenrecht.
Aanpakken die hap!

- JunkyXL
- Volledig MINI minded!
Bericht
dank @ ALLEN! voor de hulp!
dit waardeer ik zeker!! Ik moet eerst even wachten totdat de nieuwe veren er zijn en dan zal ik dat zeker even melden en zien wie me zou kunnen helpen!!
en hem aanpakken, tjah... als ik zn foto's op hyves zie en dat zal vast bij hem thuis zijn, kannie t zo makkelijk missen, maar t zit hem meer in wat voor een persoon hij is.... dan zal hij van n rechtzaak ook maar weinig leren ben ik bang... en ist de moeite voor mij waard ... ook niet echt ... denk ik ....
in ieder geval. iedereen heel erg bedankt!!!
jj
dit waardeer ik zeker!! Ik moet eerst even wachten totdat de nieuwe veren er zijn en dan zal ik dat zeker even melden en zien wie me zou kunnen helpen!!
en hem aanpakken, tjah... als ik zn foto's op hyves zie en dat zal vast bij hem thuis zijn, kannie t zo makkelijk missen, maar t zit hem meer in wat voor een persoon hij is.... dan zal hij van n rechtzaak ook maar weinig leren ben ik bang... en ist de moeite voor mij waard ... ook niet echt ... denk ik ....
in ieder geval. iedereen heel erg bedankt!!!
jj
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik wil wel met je mee, niet om klappen uit te delen gewoon om eens met jcw te praten. Werkt dat niet kunnen we altijd nog zien wat we doen.
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Jelle, zullen we onze tukkertocht uitbreiden met een bezoek aan België en dan met 50 mini's ff die veren terug brengen? Volgens mij heb je dan geen bonnetje meer nodig. 

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Onze sponsors