top, MOETEN we wel terug es meetenjbcola schreef:Die van Fred stuur je maar samen op met de mijne naar mij thuis![]()
Dat regelen wij dan wel onderling Fred![]()
jbcola R53

Ik wil wel overnemen, maar dan moet ik wel even rustig thuis zitten om te kijken waar ik moet bestellen etc.thomas.beckers schreef:Denk je dat dat rolletje minder weegt als 50 gram ?
Dus om nog is op het vorige verder te gaan. Iemand geïnteresseerd uit NL om de groupbuy over te nemen?
Hierdoor zullen de kosten dalen
Zie dit nu pas, maar het is goed Rob, alleen niet te nat maken en ook niet in de zon plakken want dan kleeft het als een Jekko!mushrop schreef:plakken valt wel mee.
tip van Ida: beltline nat maken met een sopje, plakstrip er op en goed uitlijen en dan droog fohnen. (Ida, correct me if I'm wrong). Droog plakken is het wel redelijk lastig, maar wel te doen. Het is mij ook gelukt, dus dat zegt genoeg.
@Jell: gewoon doen voor die paar centen en als je het niks vind trek je het er weer af.
Is niet een kwestie van niet durven, maar ik drink de koffie zwartBlont-007 schreef:Maar met geduld en een sopje komt het goed, voor wie niet durft, kom maar hierheen doe ik het wel
Onze sponsors