JunkyXL … verkocht ...

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2010, 13:48

das 200km heen en weer terug

en een goede optie, maar moet hier ook kunnen. Maar t MOEST snel van de clubleden :evil: Dus heb t bij de eerste de beste gedaan, en tjah, die vraagt er wat voor, logisch ...

nou kom ik wel eens bij Beek in de buurt, maar dat is int weekeind, mn zus woont in Berkel..., maar goed, zo ist nou eenmaal gegaan...

Nu ff op n clubmember wachten totdat die veren eronder weggaan en dan zien... zo wie zo oft gaat met 20mm voor en 15mm achter aan spacers ...

lol
WoK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2010, 16:22

Wacht....
nu snap ik m....
Als hij erin gaat zitten verlaagd de Mini met 20mm........
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2010, 16:23

(eat) ...
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2010, 19:34

Wat een walgelijk triest persoon, Gewoon aanpakken met zijn allen!
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2010, 19:59

Even mensen......

Ik begrijp het verhaal, en vind het ook erg rot voor Jelle dat dit zo gelopen is.
Het gaat een beetje te ver om de persoon zijn foto, en adres gegevens hier op het forum te zetten is mijn mening.

Ik heb hierom ook de post gewijzigd.

Ik denk ook niet dat het verder nog zin heeft de persoon te bedreigen/verwensen. Zoals ik uit het bericht van Berthil begreep heeft hij al een ban te pakken.

Dit topic blijft in principe wel staan om de overige clubleden te waarschuwen, maar als het te ver gaat en niets meer van doen heeft met de MINI en alleen maar uit verwensingen bestaat we het verwijderen.

Ik hoop dat ik voldoende uitleg gegeven heb.
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2010, 22:54

mini7benno schreef:Even mensen......

Ik begrijp het verhaal, en vind het ook erg rot voor Jelle dat dit zo gelopen is.
Het gaat een beetje te ver om de persoon zijn foto, en adres gegevens hier op het forum te zetten is mijn mening.

Ik heb hierom ook de post gewijzigd.

Ik denk ook niet dat het verder nog zin heeft de persoon te bedreigen/verwensen. Zoals ik uit het bericht van Berthil begreep heeft hij al een ban te pakken.

Dit topic blijft in principe wel staan om de overige clubleden te waarschuwen, maar als het te ver gaat en niets meer van doen heeft met de MINI en alleen maar uit verwensingen bestaat we het verwijderen.

Ik hoop dat ik voldoende uitleg gegeven heb.
+1, vond het zelf ook behoorlijk ver gaan met sommige posts. :roll:
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jun 2010, 08:52

Jean-Pierre schreef:
JunkyXL schreef:gaat denk ik niet gebeuren op korte termijn...

remt goed, maar neit extreem zodat je moet oppassen met aanraken rempedaal... zeker wel n stuk beter!

jj
Dat vindt ik juist heel goed. Anders rijd dat echt niet fijn. Maar moet je maar eens een keer even vanaf 80 ofzo vol op de rem trappen :shock: En vast blijven houden. Had laatst met een slip cursus leren remmen voor noodstoppen stapte daarna in de mini met de AP's nou dat is echt niet normaal hoor. Gewoon keihard stampen nou dan bijten de klauwen de schijven vast! 8)
klopt ook en daar ben ik super blij mee!! dat zenuwachtige gedoe hoeft zeker niet voor mij! super blij mee... gister bij getzz geweest om wat op te halen, daar zag vrouwlief zijn velgen en vond ze super dik!! dus tjah .. :)

jj
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jun 2010, 08:56

en voor sommige clubleden en natuurlijk vor mezelf weer kerstman spelen

Afbeelding

:mrgreen:
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jun 2010, 08:57

wie spot de andere mod....
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jun 2010, 08:57

JunkyXL schreef: gister bij getzz geweest om wat op te halen, daar zag vrouwlief zijn velgen en vond ze super dik!! dus tjah .. :)
jj
Mooi he, zijn mijn "oude" wielen :D
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jun 2010, 09:04

had maar n bril opgehad, waren ze nu nog onbeschadigd :s :wink:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jun 2010, 09:13

hoho, zaten onder Rosalie d'er auto he :p

En dat brilletje heb ik al. :feest

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jun 2010, 09:18

ja ja, schuif de schuld maar weer af....

anieweez, die willen wij ook... de witte die aangeboden worden zijn best verleidelijk, maar er zit zoooveeel werk aan :( and so little time...

musjhie, heb je mn andere mod al gespot???? ow nee, die bril he ... :faint
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jun 2010, 09:25

haha, die bril houden we erin he :mrgreen:

hmmm, andere mod.......iets van M7?

Afbeelding
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jun 2010, 09:37

nop, dat we TE gemakkelijk geweest... wel leuk dat jou dat opgevallen is...

Terug naar “Show your ride”