camden style dus
denk denk, dub dub...
De MINI van Rein en Renate (update modlist P28.)
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Daar zou ik ook voor gaan, het wordt anders wel heel donker.speedy schreef:helemaal zwart en de ring met gaatjes zilver laten
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik merk bij vee joey mods dat wanneer het zilveren gedeelte wordt meegespoten, dat met de tijd gaat bubbelen door de hitte van de lamp...lekker zilver laten, ook mooi voor het contrast 

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
x2 wordt enorm heet dus als je dat wilt moet je goed schuren ontvetten en dan een zwarte spuitbus om uitlaten te spuiten is volgens mij voor tot 600gr, zijn ook met meer graden maar zijn erg durr en zo heet wordt die lamp niet.GreyCooperS schreef:Ik merk bij vee joey mods dat wanneer het zilveren gedeelte wordt meegespoten, dat met de tijd gaat bubbelen door de hitte van de lamp...lekker zilver laten, ook mooi voor het contrast

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ik zou a la camden gaan! 
Camden-Joey mod?

Camden-Joey mod?

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Rein
- Bijna verslaafd
Bericht
Joey Camden de Vries
MIsschien een tip voor de zwangeren onder ons die nog een naam moeten hebben;Woosh! schreef:
Camden-Joey mod?
Joey Camden de Vries

BMW 118d / Audi S3 8V / Cooper S Roadster
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
- Rein
- Bijna verslaafd
Bericht
Vandaag een mod gedaan die al sinds het aansluiten van de driving lights door m'n hoofd speelt. Het schijnt door de dealer te programmeren te zijn als je de originele driving lights van MINI hebt met bijbehorende kabelboom.
Ik heb het over het permanent zwak laten branden van de driving lights. Zoals je ook weleens bij vrachtwagens ziet.
Ik heb dus niet de orginele drivinglights en al helemaal niet die kabelboom
Maar goed, het werkt! Ze branden samen met de stadslicht ringen en kunnen vol aan bij het seinen met het grootlicht.

tevens in beeld het wrap projectje van de koplampringen
Ik heb het over het permanent zwak laten branden van de driving lights. Zoals je ook weleens bij vrachtwagens ziet.
Ik heb dus niet de orginele drivinglights en al helemaal niet die kabelboom

Maar goed, het werkt! Ze branden samen met de stadslicht ringen en kunnen vol aan bij het seinen met het grootlicht.

tevens in beeld het wrap projectje van de koplampringen
BMW 118d / Audi S3 8V / Cooper S Roadster
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors