The Heks II foto's bushrit Björn thnx!!
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Geen idee Ralph. Mijn winterbullets met 205/50/17 banden rubben zo nu en dan behoorlijk met de verlaging die wij hebben. Ook kwam er al wat plastic van de kunstof schermverbreders af. Ik hoop met de bullets minder dan 10mm spacers nodig te hebben.
- Deniz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik moet (nog steeds) met die bullets 1 weekje rondrijden met R95, verlaging (4cm?) + 15mm spacers rondom. Volgens mij is het dan echt goed vol.. Ik zal foto's maken als ze er onder zitten.peter schreef:Geen idee Ralph. Mijn winterbullets met 205/50/17 banden rubben zo nu en dan behoorlijk met de verlaging die wij hebben. Ook kwam er al wat plastic van de kunstof schermverbreders af. Ik hoop met de bullets minder dan 10mm spacers nodig te hebben.

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
nope, ik had bedacht dat de voorste plug & play zouden zijn maar dat viel weer ff tegen... Schroefdraad van de bouten was anders dan voor de taroxset dus daar kon ik naar op zoek; kan je vertellen dat ze bijna nergens bouten met fijn metrisch draad hebben. Vervolgens waren de verlengde bouten die ik bij de 10mm spacers had gekocht M10 ipv M12. Gelukkig had ik al lange bouten in de taroxset gezet. De gaten in de 10mm spacers waren ook voor M10 dus die moest ik opruimen. En de remleidingen moesten ook een kleine modificatie ondergaan om op de steun van de auto te passen. Maw de achterremmen komen wel een andere keer want die zouden juist lastig zijn ivm de handremkabel.Berthil schreef:Mooie combinatie
Past net zo te zien.
De achterste zitten er nog niet op?

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
lekkere foto's
die remmen staan em goed
daar wil ik er graag nog 1 aan toevoegen...

vanavond gespot in Hoofddorp, Assinkbos... moest daar rond half 8 even wat eten afleveren... zag er erg lekker uit zo

daar wil ik er graag nog 1 aan toevoegen...

vanavond gespot in Hoofddorp, Assinkbos... moest daar rond half 8 even wat eten afleveren... zag er erg lekker uit zo

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hey mark,
lachuh man! Ze moest ff iemand knippen daar (het blijft natuurlijk een kappersauto zo'n MINI hahaha). De kans is heel groot dat ik een paar meter verderop in m'n auto zat te wachten. Want ik was na mijn werk die kant op gereden en heb bovenstaande foto's daar gemaakt.
Groetjes
Peter
lachuh man! Ze moest ff iemand knippen daar (het blijft natuurlijk een kappersauto zo'n MINI hahaha). De kans is heel groot dat ik een paar meter verderop in m'n auto zat te wachten. Want ik was na mijn werk die kant op gereden en heb bovenstaande foto's daar gemaakt.
Groetjes
Peter
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kickuh hè! Kan er ook geen genoeg van krijgen...
Diep in mijn hart had ik denk toch liever weer jetblack gehad maar de laatste waren er alleen maar in astro black. Nou ja, het is niet anders
.
Nu nog de achterremmen erop en dan is ie helemaal "rolling shot" klaar.

Nu nog de achterremmen erop en dan is ie helemaal "rolling shot" klaar.
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors