Die beschadigde M7 overspuiten naar zwart. Pas je de sides aan zodat het die van motorsport worden ook in zwart. Heb je best of both worlds! En geen nieuwe gaten maken.
iDD
Coen's 7de project came to an end...
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
tja ik zou voor de makelijke montage gaan. Eerlijk gezegd zou ik beide spoilers niet op mijn MINI willen monteren, maar ieder zijn cing.
Bytheway, jammer dat je OZ wielen niet al zwart zijn Coen. Dan was het wel erug verleidelijk geweest (of passen ze niet op een R56?).
Groet, Huib
Bytheway, jammer dat je OZ wielen niet al zwart zijn Coen. Dan was het wel erug verleidelijk geweest (of passen ze niet op een R56?).
Groet, Huib
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
No doubt!!!
Challenge! No carboni. Wel in stijl blijven Coen
Ik zie het zondag wel
wat het is geworden....
gr, PC
Challenge! No carboni. Wel in stijl blijven Coen

Ik zie het zondag wel

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Doe dan eens een foto waar die andere spoiler eropligt? Anders kan ik niet goed kiezen...
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- A.J. the schnitzz
- 4 op een rij!
Bericht
zodan...
wat een dikke ride coen!, ik had het idee dat het zonde was dat je die gele weg deed, clubman vond ik zelf iets minder...
Maar dit is wel heel nice, orciari's is iets wat er bij die van mij ook zeker nog op moeten komen!
Idee voor meer zwart

Ik heb m net binnen, en het bovenste deel gepast, superpasvorm!
Onder weet ik nog niet, maar dat komt dit weekend, want dat deel uit de bumper halen is zo makkelijk nog niet kom ik net achter
Modse
gr,
A.J.
wat een dikke ride coen!, ik had het idee dat het zonde was dat je die gele weg deed, clubman vond ik zelf iets minder...
Maar dit is wel heel nice, orciari's is iets wat er bij die van mij ook zeker nog op moeten komen!
Idee voor meer zwart

Ik heb m net binnen, en het bovenste deel gepast, superpasvorm!
Onder weet ik nog niet, maar dat komt dit weekend, want dat deel uit de bumper halen is zo makkelijk nog niet kom ik net achter

Modse

gr,
A.J.
Een dag niet gereden is een dag niet genoten!
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors