Kga ook een kleintje plakken voor op reis..
Mijn plaat in de grill houdt toch wat lucht tegen!
Peter's BMW E60 523i...advies please
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
niks van gemerkt toen we naar Portugal gingen.GreyCooperS schreef:@Mats... Preventief. De belgische en franse politie zeuren nogal volgens mij. Als ik terugben trek ik m er gewoon weer af.

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Zo, het kind is weer terug
Heb ik in Parijs als een baby op mn auto gelet, dagen dwars door de franse waanzin gereden en geparkeerd zonder een enkel schrammetje, rij ik op de terugweg uren lang door de drukke franse wegen en de "fijne" belgische wegen zonder een enkel probleem..
...kom ik thuis en denk, nog even snel brood en melk halen, rijdt ik een hele hap uit mn velg op het stoepje voor de deur
Maar goed, met mn eerste hapje aan de andere kant een paar weken geleden, moeten ze binnenkort maar eens naar de poeder coater..
Vraag is nu...zelfde kleur, iets van hyper black (zie pic) of helemaal zwart? (Geen chrome of polijst!)
Graag wat suggesties please...
Hyper Black

Huidige kleur

Heb ik in Parijs als een baby op mn auto gelet, dagen dwars door de franse waanzin gereden en geparkeerd zonder een enkel schrammetje, rij ik op de terugweg uren lang door de drukke franse wegen en de "fijne" belgische wegen zonder een enkel probleem..
...kom ik thuis en denk, nog even snel brood en melk halen, rijdt ik een hele hap uit mn velg op het stoepje voor de deur

Maar goed, met mn eerste hapje aan de andere kant een paar weken geleden, moeten ze binnenkort maar eens naar de poeder coater..
Vraag is nu...zelfde kleur, iets van hyper black (zie pic) of helemaal zwart? (Geen chrome of polijst!)
Graag wat suggesties please...
Hyper Black

Huidige kleur

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
De kerel die zijn M6 velgen hier aanbied, heeft inmiddels dezelfde velgen als de mijne, maar dan deze versie..ik ben alleen niet zo van de bling

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ik denk dat ik ook voor zwart zou kiezen, maar dan enkel het hart..
staat denk ik heel gaaf
staat denk ik heel gaaf

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
en helemaal wit?
of wit met de binnenkant van de spaken in orient blauw (wagenkleur)
iemand zin en tijd in een shopje helemaal wit en eentje met zwart hart?

iemand zin en tijd in een shopje helemaal wit en eentje met zwart hart?

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors