Alweer een leuk weekendje achter de rug
Zondag ging ik normaal gezien een ritje doen met de Miniacs maar dat is niet doorgegaan aangezien ik donderdag tot de conclusie gekomen ben dat m'n linker cardanzak volledig gescheurd was dus de Mini staat sinds vrijdag bij de dealer.
Dan maar een 1ste meeting gedaan met de bus
Dat mag ik dus NIET meer doen want dat ding moet nog meer omlaag!!
Man, als je met de gasten van Cleaned meegaat kun je maar maken dat je laag genoeg ligt
Mijn bus is vergeleken met die gasten nog altijd een 4x4
Hier een leuk filmpje van zondag
Maar dan gisteren was ZALIG!! Ik was gevraagd, samen met bud127 om mee te gaan met een bende prettig gestoorde jonge 50+ ers om samen met hen een prachtige rit te doen met enkel cabrio's.
De persoon die de rit organiseerde rijd zelf een S2000 maar hij had nog ander leuk speelgoed staan en dat was mijn speelgoed voor die dag Wel geen cabrio maar achteraf bekeken was dat zeker geen straf
Met een groepje van 13 auto's, gaande van een S2000 naar een 964 cabrio naar een morgan, Z3 tot een Jensen Interceptor en nog ander leuk speelgoed zijn we gaan spelen in de Vlaamse Ardennen, WAT EEN MOOI STUK BELGÏE!!
Vertrokken om 7u30 in Brugge en om 21u terug aangekomen van een vermoeiende dag maar o zo zalige dag!! Gemiddelde snelheid.... 50 km/h
En nu mijn speelgoedje
Een PERFECT gerestaureerde 628 uit 1979!!
Natuurlijk een bezoekje gepland aan een of andere plaatselijke brouwerij
Ik ga zo meteen een poging ondernemen om mijn JCW stuur te monteren... Ik ben benieuwd.
Wat ik wel niet goed versta is dat men spreekt over een Torx 25 maar er zit nergens een Torx boutje om de airbag vast te maken?? Die zit toch gewoon vast geklikt?
Kan je de airbag er niet gewoon uit flippen met 2 schroevendraaiers?