Hoihoi,
Ik heb een af fabriek ingebouwde navigatie met boordcomputer in mijn cooper uit 2002. Normaal als ik de bestuurdersdeur open deed verscheen - heel erg cool - het minilogo op het schermpje. Sinds een paar dagen doetie dat niet meer. Ik heb al geprobeerd te wachten, meteen te starten, de monitor in en uit te schakelen maar niks werkt. Als ik start komt er gewoon na een paar seconde de navigatie of de boordcomputer in beeld.
Iemand bekend met dit probleem? Lijkt of het opstartscherm niet meer aktief is of zo...
Bedankt alvast!
Hoi!
Minilogo weg op schermpje
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Mogelijk kun je op de navigatieunit (onder je stoel) de nav resetten? Weet ik eigenlijk niet of dat wel kan, maar het zou het probleem wel op kunnen lossen. Want ook als je het scherm uitzet, de navigatie staat altijd aan.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- simmz
- One wheel wonder
Bericht
Ja ik heb niet echt een reset knop of gaatje kunnen vinden. Enige oplossing zou kunnen zijn om de accu ff los te koppelen.
Echter! Ik stapte net in en na een hele tijd zwart kwam er nog net een paar seconde het logo in beeld voordat hij naar de computer sprong.
- kan er ergens een kabeltje loshangen?
- kan het met de hitte te maken hebben?
(dat de accu het niet trekt zeg maar. raampjes open en dicht, dak open en dicht, radio aan, etc)
Ik denk dus dat het opstartscherm er wel is maar dat de monitor te laat aanspringt of iets...
kan dat?
Echter! Ik stapte net in en na een hele tijd zwart kwam er nog net een paar seconde het logo in beeld voordat hij naar de computer sprong.
- kan er ergens een kabeltje loshangen?
- kan het met de hitte te maken hebben?
(dat de accu het niet trekt zeg maar. raampjes open en dicht, dak open en dicht, radio aan, etc)
Ik denk dus dat het opstartscherm er wel is maar dat de monitor te laat aanspringt of iets...
kan dat?
Onze sponsors