Geluid loopt nu wel synchroon in het filmpje.
Ik was vanmorgen al om 7.00u op om naar de Ring te vertrekken maar zelfs nu nog is er dikke mist op de webcam en kletsnatte baan. Maar ik ga nu toch vertrekken, hopelijk breekt straks het zonnetje door en droogt alles op.
Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Have fun B!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Weer terug. Alles goed gegaan. Drukte viel mee omdat de webcam t/m 10.30 alleen dichte mist liet zien. Ik ben toen toch vertrokken en toen ik aankwam scheen de zon volop en was de baan al droog. Ook lekker veel publiek langs de baan.
Video is aan het uploaden. Leuk rondje met Thomas (krumm) voor mij maar we hebben het rondje niet helemaal af kunnen maken door een gele vlag met veel olie op de baan. Daarna dus maar het rondje afgebroken, je weet maar nooit wat er dan je banden zit na zoiets.
Foto's en film volgen dus nog
Video is aan het uploaden. Leuk rondje met Thomas (krumm) voor mij maar we hebben het rondje niet helemaal af kunnen maken door een gele vlag met veel olie op de baan. Daarna dus maar het rondje afgebroken, je weet maar nooit wat er dan je banden zit na zoiets.
Foto's en film volgen dus nog

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Ik zit alweer klaar voor alweer zo'n mooie video 

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht

Cooper Cabrio met het vrouwtje kan ook hoor
Ik ben benieuwd naar jullie Ringfoto'sJunkyXL schreef:combi tussen foto 1 en 2 zou super zijn geweest
de ene lijkt helemaal geen beweging in te zitten en de ander te veel (alles onscherp).... ziet er wel dik uit

Cooper Cabrio met het vrouwtje kan ook hoor

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hier dan de video. De MINI ervoor kent de Ring uitstekend maar komt een beetje vermogen tekort (210 pk). Alhoewel ik een medepassagier heb van 101 kg en hij geen. Vanaf de Carrousel raakte de camerasteun los waardoor de camera vanzelf van links naar rechts gaat wat op zich wel geinig is. Op het eind breken we de ronde af door een oliespoor op de baan.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Wat gaat dat hard! heerlijk. Die van Thomas merk je wel op lange stukken dat deze langzamer is, maar als het om de bochtjes gaat kent ie de route! Wow.
iDD
iDD
Onze sponsors